Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

fejlmelding på siden: der er behov for hjælp!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København V
Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 206
Fra  Brainiac Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har netop opdateret denne meget gamle side om hypnose og som i kan se, er der kommet en kæmpe fejlmelding..

Det er IKKE min side, så jeg vil allerhelst gerne få rettet op på det. Er der en der kan fortælle mig, hvad jeg skal gøre?

Venlig hilsen, 

Lars

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 11:50

Du har en fil, der hedder wp-config.php. Der er debug at til "true". Det er fint nok under fejlfinding, men ikke supergodt at have på ellers. Så den skal ændres til false.

Og ellers skal du også ind og deaktivere pluginnet JetPack. 

Themet er så også forældet, så det kan også give problemer, men det kan være at dens fejlmeddelelser forsvinder når du har fået slået debug fra. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra København V
Tilmeldt 12. Sep 13
Fra  Brainiac Skrevet kl. 13:47

Hej Gita, 

tak for det. Jeg har fjernet JetPack. Desværre kan jeg ikke helt hitte ud af det med true og false.. men overvejer at sætte et helt nyt theme på...

Tak for hjælpen!

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 13:49

Du kan sagtens finde et nyere tema der ligner nogenlunde. Så ser brugerne det nok ikke, medmindre de ved det :-)

Mvh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra København V
Tilmeldt 12. Sep 13
Fra  Brainiac Skrevet kl. 16:54

Ok, tak for det, Jens. Jeg må se om jeg kan finde et lignende theme - eller en ny version.

Fra København V
Tilmeldt 12. Sep 13
Fra  Brainiac Skrevet kl. 14:32

Er der en der kan hjælpe mig med at finde et theme, der ligner dette "F8 static", som jeg kan udskifte uden problemer og tab af ranking på google?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)