Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webdesign for en efterskole

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem ønsker at byde ind på design og opbygning af en webside til efterskole?
Det kræver en webdesigner/bygger, der i stand til at udarbejde et design ud fra nogle samtaler og et eksisterende brochuremateriale.

• Webstedet skal bygges i et opensource-cms i PHP
  • Webstedet skal være uafhængig af host
  • Webstedets bærende element skal være den løbende udskiftning af historier, statisk materiale er sekundært men nøvendigt
  • Webstedet skal kunne vedligeholdes af brugere med almindelig IT-erfaring
  • Indholdsdelen skal indeholde workflow-styring med skribenter og godkendende redaktion.
  • Det skal indeholde et gallery og et forum til kontakt med tidligere elever.

Jeg er godt klar over at tilbudsgivere ikke lige laver et forslag, men jeg vil gerne have eksempler på tidligere opgaver som indeholder elementer, du ser som relevante. Det er nok den bedste måde jeg kan vurdere om den 'grafisk tone' harmonere med vores ønsker.

Og så vil jeg naturligvis gerne have et bud på prisen - men jeg er ikke på jagt efter studenter-tilbud! kun et foreløbigt prisoverslag til vores budgettering.

Vil nogen vide mere (eller afgive deres bud i det skjulteCool), er de velkomne til at kontakte mig på ellegaard@eid.dk

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 09:11

søger du tilbud på hele opgaven eller bare designdelen?

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Skrevet kl. 16:51

Det drejer sig om hele opgaven. Jeg havde gerne gjort det selv, men da jeg sidder i bestyrelsen må jeg ikke lave den slags for dem på grund af stramninger i loven forårsaget af balladen om Tvind...

Tilmeldt 19. Aug 06
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 22:14

Hej,

På baggrund af de mindre uddybende oplysninger, vil jeg komme med et skud i omegnen af 8-10.000. Kontakt os gerne på sales (at) newravio.com for mere info.

God aften!

Mvh Stefan

www.ClubTanSoroe.dk - CLUBTAN Sorø, dit solcenter i Sorø!

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Skrevet kl. 22:58

Ravio: referencer??

Og hvad er det du mangler at få uddybet?Jeg kan ikke fortælle dig mængden af sider, da vi snakker CMS og mængden af data derfor vil være dynamisk.

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Skrevet kl. 01:35

Da efterskolers bestyrelser ikke er verdens hurtigste beslutningstagere er der stadig mulighed for at komme med et bud på opgaven - eller spørge om noget mere specifikt.

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 17:33

Jeg vil også gerne byde på opgaven. Men meget billigere en Ravio kan jeg nok ikke gøre det. Se referencer på www.gadensgaard.dk..

Dertil kommer et igangværende projekt på www.ousenspejderne.dk der nok ligger tættest på funktionaliteter som du ønsker det.

Gadensgaard

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 19:35

Hej,

Jeg vil forslå du vælger www.M4M.dk ved de har lavet noget for mange efterskoler, de kan deres kram!

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra Grenaa
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 22:22

Tusind tak skal du have Nicolai.

Ja M4M laver en del til skoleverdnen. Bl.a. Minihøjskolen, Jægergården Efterskole samt to andre skoler er snart på plads. Derudover udgiver vi www.uddannelseskataloget.dk både i paper udgave og online.

Hvis du er intresseret kommer jeg gerne til Aalborg og præsentere det vi hidtil har lavet for uddannelsessteder. På www.M4M.dk s hjemmeside har vi en sektion hvor vi beskriver vores koncept: Uddannelsesreklame.

Håber du giver mig et kald.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)