Jeg ville helt sikkert også vade over til naboen og høre om man kunne få lov til, at betale en del af deres internet regning, mod at bruge forbindelsen :) |
Hej Ravn
Rigtig godt tip med det med CVR registreret, det havde jeg ikke tænkt på. Alt jeg skal er at finde ud af, hvad hed den firma som har været på samme adresse før jeg.
Ravn:Det lyder super inkompetent at dit teleselskab ikke kan finde ud af at løse problemet, måske du skulle skifte til nogen der kan, TDC vil være et godt bud da ofte ejer kablerne.
Jeg er kunde hos Telia og er meget tilfreds. Jeg kan godt forstår deres problem. Der er talte om en bygning som blev delt i 3 forskellige virksomhed som har samme adresse. Telias kunde service har stillet nogle spørgsmål angående telefonstik der findes i lokalet, men da der er rigtige mange, kunne jeg ikke svar på spørgsmålene. De kan se at der er internet forbindelse på adressen, men den er ikke min. Min pc kan se den forbindelse som jeg skal have, men den er vist nok sendt til en forkert telefonstik. Derfor skal jeg finde ud af, hvem har boet på adressen før mig.
VH
Magda