Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-cigaretter på kontoret - hvad tillader du?

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Fede Malerier:

Selvfølgelig er Jeres hensynsløshed helt i orden. Gør bare Jeres børn syge, slå bare andre ihjel og foruren gerne så meget som muligt

Bilister er ikke andet en syge misbrugere der er helt ude af kontrol og med største glæde slå andre ihjel for at få sit fix.

Misbruget der er ude af kontrol ses tydeligt når de vil have fede mennesker og cola forbudt. For når en tyksak spiser en kage, forsøger han jo også helt bevidst at gøre alle i en radius af 100 meter syge.

Jeg har rettet et enkelt ord i ovenstående, men jeg formoder at du med dine bombastiske udtalelser er helt enig?

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 21. Apr 05
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46435
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har oplevet e cigaretter der stank grimt, og nogle jeg slet ikke ville ha bemærket med lukkede øjne, så det er nok en del af problemet OG så det rent udseende mæssige, hvor der måske kan være forskel på om det er et sted der kommer masser af kunder der ikke lige kan afgøre hvad der foregår

Som eksempel ville jeg ikke være vild med at den søde dame ved kassen i min Irma sad og pulsede løs, heller ikke på en E-cigaret. Jeg har ikke andet grund end - måske lidt lugt og jeg kunne vel vænne mig til det, men ville forstå et forbud fra Irma i den situation

Omvendt ville jeg ikke selv forbyde en medarbejder det per default - slet ikke hvis han havde eget kontor, men måske hvis det var et sted med kunder ind og mange i samme kontor tæt.

Vi havde en der efter frokostpausen altid havde en pakke pommefrits med ind - Det måtte vi bede ham holde op med - Det stank i det fælles kontor - så alt er individuelt og arbejdsgiver må bestemme og kan så miste gode medarbejdere i værste fald - alt har en konsekvens

Jeg synes som så ofte, at der er for og imod og at yderlighederne virker mere hysse end selve problemet, som man vel normalt kan løse individuelt

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Odense NV
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 58
Fra  DANHILL ENERGY SOLUTION Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, det er ikke komisk - det er skræmmende. Det gamle Stasi østtyskland og tidligere Sovjet kunne lære meget af de metoder vi bruger i vores land nu. Det er ufatteligt hvad vi byder hinanden i demokratiets navn.

Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Tillader du andre former for rusmidler på dit kontor? Må man sidde med en nål i armen eller ryge kokain?

Hvis nej, så tillader du naturligvis ikke andet misbrug blot fordi det har et nyt navn!

Fede malerier en blog om malerier

Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Fede Malerier:

Tillader du andre former for rusmidler på dit kontor? Må man sidde med en nål i armen eller ryge kokain?

Hvis nej, så tillader du naturligvis ikke andet misbrug blot fordi det har et nyt navn!

Nu må du simpelthen stoppe.. Det var da det ringeste argument jeg længe har hørt. De rusmidler du omtaler har jeg som sådan intet forhold til om folk benytter sig af, så længe det ikke går udover mig.

Forskellen er, at de rusmidler du nævner netop GØR noget ved dig, som påvirker dine omgivelser i utrolig høj grad. En cigaret (og da helt specielt en e-cigaret) gør dig jo ikke skør i hovedet på samme måde som kokain eller heroin etc etc. Jeg er enig i at man ikke skal ryge cigaretter indenfor, da det netop er meget generende for mange folk, men en e-cigaret der ikke lugter og hvor røgen knap nok ryger ud af munden før det er fordampet, kan jeg simpelthen ikke se problemet i, SÅ LÆNGE vel og mærket, at det ikke påvirker de logiske ting negativt, så som nævnt før, en kassedame, fordi det jo direkte ville være dumt af virksomheden at miste 20% af deres kundekreds fordi kassedamen skal ryge i kassen. Men i et kontor facilitet hvor der ikke kommer så mange kunder og hvor man kan bruge den pause man ellers ville have brugt på at gå udenfor i 10 minutter for at ryge, til at sidde og ryge på en e-cigaret for sig selv, det kan du umuligt kalde et misbrug i højde med kokain osv. Normalt går jeg ind for at folk skal have lov at have deres egne meninger, men det der er simpelthen så langt ude i hampen at det er til at brække sig over. Endda selv hvis du overdriver meget meget kraftigt.

Personligt støtter jeg folk der har skiftet fra cigaretter til e-cigaretter meget kraftigt op, da det da på alle måder kun lader til at være en sundere livsstil.

Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Fede Malerier:

Tillader du andre former for rusmidler på dit kontor? Må man sidde med en nål i armen eller ryge kokain?

Hvis nej, så tillader du naturligvis ikke andet misbrug blot fordi det har et nyt navn!

Du er godt nok dum at hører på ærlig talt.

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er selv ryger og min kone har dampet lidt. Hvis man har en holdning til at man ikke må ryge på kontoret så er min holdning at man heller ikke må dampe.

Jeg synes selv at de smagsstoffer der er i e-cigaretter går mig mere på end en cigaret og der er efter min mening lige så skadeligt. Vi ved ikke hvad der er i disse produkter.

Jeg kommer dagligt i supermarkeder i forbindelse med mit arbejde. Og om de damper eller ryger så er det ved varelevering porten det foregår og det er både damp eller e-cigaretter. Jeg tror alt andet er forbudt for dem.

Men der er altid medarbejder som ikke overholder de regler som findes i firmaet. Ser desværre en del.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 327
Fra  BilligstBredbånd.dk Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
agenten:

Nej, det er ikke komisk - det er skræmmende. Det gamle Stasi østtyskland og tidligere Sovjet kunne lære meget af de metoder vi bruger i vores land nu. Det er ufatteligt hvad vi byder hinanden i demokratiets navn.




Hvad kunne Stasi og Sovjet lære mht. e-cigaretter på kontorer i Danmark?
Tilmeldt 27. Aug 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har delte meninger må jeg indrømme. Jeg ryger selv på en Ego e cigaret hvor man skal påfylde væske i den. De væsker jeg køber hos www.e-cigaret-butik.dk er UDEN nikotin, og indeholder heller ikke andre skadelige stoffer har jeg læst mig frem til. Nu er de jo begyndt at lave flere undersøgelser, og nogen viser at e-cigaretter ER skadelige. Min personlige mening er, at hvis det viser sig at e-cigaratten er skadelig, skal man naturligvis ikke dampe på e-cigaretter på kontore osv. Men er e-cigaretten ikke skadelig synes jeg gerne man må dampe på dem inden for. Smile

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)