Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-cigaretter på kontoret - hvad tillader du?

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

moreldr:

Fede Malerier:

Tillader du andre former for rusmidler på dit kontor? Må man sidde med en nål i armen eller ryge kokain?

Hvis nej, så tillader du naturligvis ikke andet misbrug blot fordi det har et nyt navn!

Nu må du simpelthen stoppe.. Det var da det ringeste argument jeg længe har hørt. De rusmidler du omtaler har jeg som sådan intet forhold til om folk benytter sig af, så længe det ikke går udover mig.

Forskellen er, at de rusmidler du nævner netop GØR noget ved dig, som påvirker dine omgivelser i utrolig høj grad. En cigaret (og da helt specielt en e-cigaret) gør dig jo ikke skør i hovedet på samme måde som kokain eller heroin etc etc. Jeg er enig i at man ikke skal ryge cigaretter indenfor, da det netop er meget generende for mange folk, men en e-cigaret der ikke lugter og hvor røgen knap nok ryger ud af munden før det er fordampet, kan jeg simpelthen ikke se problemet i, SÅ LÆNGE vel og mærket, at det ikke påvirker de logiske ting negativt, så som nævnt før, en kassedame, fordi det jo direkte ville være dumt af virksomheden at miste 20% af deres kundekreds fordi kassedamen skal ryge i kassen. Men i et kontor facilitet hvor der ikke kommer så mange kunder og hvor man kan bruge den pause man ellers ville have brugt på at gå udenfor i 10 minutter for at ryge, til at sidde og ryge på en e-cigaret for sig selv, det kan du umuligt kalde et misbrug i højde med kokain osv. Normalt går jeg ind for at folk skal have lov at have deres egne meninger, men det der er simpelthen så langt ude i hampen at det er til at brække sig over. Endda selv hvis du overdriver meget meget kraftigt.

Personligt støtter jeg folk der har skiftet fra cigaretter til e-cigaretter meget kraftigt op, da det da på alle måder kun lader til at være en sundere livsstil.

En klassisk holdning der hører en desperat misbruger til.

At du med glæde slår dit ildelugtende afkom ihjel eller andre familiemedlemmer med dit misbrug er vi fuldstændig ligeglade med.

AT du tror at e-narko ikke er skadeligt er det dummeste jeg nogensinde har hørt. Lortet er ekstrem giftigt. Vågn dog op menneske.

Fede malerier en blog om malerier

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Vanddamp er heller ikke alt for godt - måske er det ikke er forstyrrende lugt, men røg på kontoret hører sig ikke til, specielt ikke hvis du har kunder og partnere i huset.

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 29. Jun 11
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Troede vi var fri for folk fra eb nationen her på amino

Her er nogle kolde facts fra Sundhedsstyrelsen på p3:

Fra Odense
Tilmeldt 5. Nov 13
Indlæg ialt: 5
Fra  http://seogroup.dk/ Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter, 

vi har hos os tidligere haft rigtig mange rygere, dog uden tilladelse til at ryge indenfor. Så måtte man ned på gaden.

For det første tog det rigtig meget af tiden, så vi besluttede at give alle her på kontoret en e-cigaret og lavede en god deal med www.oksmoke.dk 

Nu ryger alle medarbejdere der røg tidligere, e cigaretter indenfor, og der er ingen klager eller noget fra ikke rygerne.

Håber du kan bruge det til noget.

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)