Jeg søger tilbud på levering af hele EUR paller i Aarhus, Horsens, Vejle, Fredericia og Kolding med afhentning i Vejle.
Fakta:
- Distribution til private (primært) og erhverv. - Pallevægt, 960 kg (excl palle). - Evt. pålæsning af egen chauffør med traktor (til rådighed). - Der kan blive tale om levering af flere paller til samme modtager. - Total tonnage er pt. ikke kendt. - Modtager kvittering kræves. - Mulighed for kundebetaling ved modtagelsen (COD). - Chaufføren skal efter aftale kontakte private modtagere inden levering. - Prisen bedes udformet, så enkel/overskuelig som muligt. - 1-2 dages leveringstid
Jeg er selv iværksætter, så vil gerne hjælpe en nystartet i gang.
Ok. Er det byttepaller? Levering til private, må foregå indenfor alm. arbejdstid, i indkørslen, eller?
Ja, tomme returpaller vil forekomme.
Levering til private må foregå på hvilket tidspunkt det er muligt at få en kvittering fra kunden. Levering hvor det er muligt at køre med pallen, er ok. Pallens indhold skal ikke aflæsses af chaufføren.
Ok. Umiddelbart er det jo en ganske simpel opgave - det eneste der bekymrer mig er det med levering udenfor normal arbejdstid.
Vil du ikke lige sende din mailadresse, så kan jeg prøve at lave et tilbud til dig.