Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny CrossFit-webshop. Hvad er Jeres indtryk?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer!

Endnu en webshop er skudt op, og denne gang er det mig, der står bag.

Siden hedder www.crossfitteren.dk - og forhandler træningsudstyr indenfor Crossfit, primært til private.

Jeg har allerede fået en masse konstruktiv og brugbar feedback, men ikke af en så koncentreret masse af eksperter, som der er herinde.

Kom med alt hvad i har - er siden indbydende? Kan jeg gøre noget i forbindelse med CTA?

Jeg ved, at information omkring leveringstid og fri fragt nok skal fremhæves yderligere.

Det bliver spændende at følge jeres svar.

Mvh. Haris.

Stud. Business Development Engineer. Funktionell.dk

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 20:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 4. Jan 11
Skrevet kl. 20:16

Uha, jeg sidder ved min ipad, og det er da gået galt! Jeg får lige rettet det op :) Tak!

Tilmeldt 4. Jan 11
Skrevet kl. 20:22
Så skulle det hele være på plads! Kig løs!

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 10:32

Hej Haris

Den billede slider du har øverst fylder rigtigt meget og tager fokus væk fra dine produkter. Hvis du kan lave den en del mindre (måske flytte kurven op ved siden af) og sætte den op så den ikke skifter automatisk, så vil det gøre at brugeren fokuserer mere på dine produkter.

Måske vil det også være en fordel hvis du kan bytte om på 'mest solgte' og 'fremhævede', da jeg tror der er større chance for salg hvis de første produkter man ser er de 'mest solgte'.

Mvh. Ken

Fra Göteborg
Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 61
Fra  Caroline Kjelsmark Skrevet kl. 10:46

Hejsa

Flot og enkel side, men jeg er enig i at billedet er for stort, du mister sammenhæng på siden

Nu spørger jeg som udefrakommende. Anvender I normalt engelske termer indenfor idrætten, eller er de anvendt i mangel af bedre? Hvis det første er tilfældet skal du bare ignorere min kommentar.

Men jeg ville jo mene at man på dansk sagtens kan tale om "bevægelighed" i kroppen og ikke mobilitet. Du skriver flere steder at et redskab kan bruges til at assistere f.eks. pull-ups (dansk ord?) ...ville du selv sige "assistere" her (ikke støtte, underbygge) eller er teksten kommet fra en engelsk original?

Ligeledes mener jeg at sætninger som"PurePharma sikrer den højeste kvalitet af kosttilskud, da de bl.a. tester hver produktionsgruppe, så alle bøtter der sendes ud..." virker som om de er oversatte og ikke helt gennemlæste.

Måske skal I tage en ekstra korrektur på siden for at få et godt flow (for selv at bruge et godt engelsk ord :))

mvh

Caroline

Tilmeldt 4. Jan 11
Skrevet kl. 13:08

@Ken

Hej Ken! Og tak for din feedback.

Slideren viser jo netop produkter, jeg gerne vil have fremhævet - og endda i et flot medie med billeder.

Jeg kan godt følge din tankegang, men igen kan jeg jo placere varer, som jeg ikke får solgt så meget under fremhævede, hvorimod jeg ikke kan kontrollere, hvad der er "mest solgt", men god pointe, som jeg vil tage til overvejelse.

@Caroline

Hej Caroline! Også mange tak til dig for dit svar

Det er vel en blanding af, at der generelt indenfor sporten i sig selv er mangel på "bedre". Derfor er ordene netop valgt, da det er de ord, potentielle kunder (mener jeg) vil søge på :)

Assistere er et ord i den danske retskrivningsordbog, og det er nok valgt med henblik på, at det er jargonen til CrossFit-træningerne ;)

Den sætning du omtaler er faktisk oversat, og der kunne bestemt køres en grundig rettelse af mange af teksterne igennem!

Og godt slutråd også.

Mange tak!

Mvh. Haris.

Fra Göteborg
Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 61
Fra  Caroline Kjelsmark Skrevet kl. 14:35

Det var så lidt Haris. Send bare en besked, hvis du får brug for én der kan gå igennem teksterne. Det kan jeg sagtens klare.

God vind fremover

Caroline

Fra Herning
Tilmeldt 13. Sep 13
Indlæg ialt: 32
Fra  aktie-handler Skrevet kl. 15:27

Jeg synes hjemmesiden ser rigtig godt ud. Den er meget enkel og nem at navigere i, hvilket givet et rigtig godt indtryk. Dog synes jeg at billede på startsiden er en smule stort. 

Fra Risskov
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  Zoomco Skrevet kl. 15:45

Hejsa,

Fedt med sådanne webshops. Det skal nok blive en success - Tillykke med det!

Feedback:
Slideren er ALT for stor og fylder nærmest halvdelen af siden. Det er også fint den gør det, men de fortæller ikke særlig meget. Du skal have nogle bannere, som sætter fokus i de produkter du sælger. Det er din butiks vitrine.

Jeg ville med stort sandsynlighed tro, det bare var en wordpress blog. Den er MEGET enkel og der er næsten ingen call to action. Dine knapper er alt for "sløve" Der skal mere "farve" til på siden.

Når jeg ser menuen og læser "udstrækning og restitution" tænker jeg her er artikler.

Ville inddele kategorier, således: Sjippetov, Ophængerseler, Kosttilskud, Elestik, Kettlebells mm..
Det vil hjælpe den besøgende med det samme.

Smid en PB, hvis du har brug for hjælp på nogle af områderne.

Held og lykke med det!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)