Hej Haris. Tillykke med din nye shop Den er fin og overskuelig, med ikke for meget "støj" på siderne. Når det så er sagt, savner jeg mnåske lidt farve eller mønster på siden. Du kunne evt. indsætte noget grafik i sidebannerne. Evt. et billede af noget flot brunt jord eller asfalt elelr bare noget mønster med farve. Det kunne live lidt op på siden Forsiden: Det er et alt for stort banner/slide du har der! Den fylder hele skærmen her hos mig, og jeg skal scrolle ned, for at se at der faktisk også bliver solgt varer, på siden. Hvis du vil sælge varer fra slideren, skal du indsætte købsknapper på den. Der er sagt flere steder, af kloge hoveder, at det er uhensigtsmæssigt, at bruge STORE BOGSTAVER til varenavn og kategorier. Jeg syntes det er lidt hårdt for øjnene at læse STORE BOGSTAVER. Titlen på forsiden: Her kunne du godt sætte lidt mere tekst ind, og især dit bedste ord: Crossfit. Eks.: Crossfit - Køb udstyr og tilbehør til Crossfit hos Crossfitteren.dk (det er 68 anslag og du må bruge 70-71) Under en vare, skal du nok bestemme dig for navnet på den, og så bruge det hele vejen igennem, teksten. Eks. Let sjippetov kalder du: Let sjippetov, Speedrope, tov og minsanten i titlen på siden, hedder den: Let speed rope. Inde i kurven viser du om varen er "tilgængelig" med en grøn kugle. Hvorfor viser du ikke også det ved varen? Var det ikke rart at vide, inden man ligger den i kurven? Under betaling, skal man vælge om man er en mand eller kvinde....Hvorfor? Har man et kvindeligt navn, kan du vel regne det ud Der er ikke mange varer på siden! Ca. 12-14 forskellige varer. Folk vil have udvalg! Kan du evt. sælge træningstøj også..? Et stort udvalg sælger varer! Det var lige mine "kloge" ord Dbh |
Hej Harris.
Fin side du har der, men der er selvfølgelig plads til forbedringer. Jeg har læst de andres kommentar og vil prøve at komme med yderligere konstruktive forslag:
- Jeg vil flette din kurv i højre side sammen med din kurv i højre øverste hjørne, da du på den måde udnytter pladsen optimalt og ikke forvirre brugeren yderligere.
- Flyt din kolonne til venstre side, da brugerne har vænnet sig til det.
- Udnyt pladsen i toppen, med f.eks. vigtige informationer som fri returret, gratis fragt e.l.
- Hvad er forskellen på "login" og "din konto"?
- Din søgefunktion virker ikke på din forside, den kunne i hvert fald ikke finde sjippetorv og når jeg søgte på andre ting, kom denne meddelelse frem: Resource Limit Is Reached
- "Mest solgte" og "fremhævede" er 66 % de samme produkter, så mit råd vil være kun at bruge den ene, som andre har været inde på.
- Jeg savner en "drop down" menu, men nok svært, når der ikke er flere produkter.
- Hvis jeg skulle købe sjippetorv vil jeg være sikker på at længden passede, dette skriver du ikke noget. Jeg formoder at sjippetorvene er universal og at du selv kan skærer det til. Jeg må dog aldrig formode noget, du skal skærer det ud i pap! Skrev evt. universal med fed skrift.
- På varelisten vil jeg fjerne knappen "SE". Folk ved godt at de selv kan trykke sig videre ind på produktet, ved at trykke på billedet eller teksten.
Håber du kunne bruge det konstruktivt :)
Mvh.
Mads Lauridsen