Jeg er ved at kigge lidt på mulighederne omkring at optimere SEO delen på en hjemmeside og kunne godt tænke mig at høre, hvilke tiltag der ligger lige til højrebenet, for at gøre at siden ranker lidt bedre?
Siden handler om hypnose i Nykøbing Falster - jeg er med på, at det ikke er den mest moderne side, men lige pt. handler det om at optimere det jeg kan optimere. Der er fx. ikke super meget indhold på siden, hvilket der forhåbentligt vil blive rettet op på snart.
Noget, du kan se der ville være oplagt at få ændret?
Jeg ville nok starte med at kigge på at optimere meta titler og tilføje nogle meta beskrivelser. Meta beskrivelser gør dog ikke noget i forhold til ranking på google, men du kan læse mere om begge dele her Meta halløj
Dernæst ville jeg kigge på headings på din side. Du mangler H1 på alle sider og de resterende virker ikke optimeret i forhold til evt. søgeord. Du kan læse lidt mere om heading og hvorfor de er vigtig i forhold til SEO her
Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk
Jeg ville nok starte med at kigge på at optimere meta titler og tilføje nogle meta beskrivelser. Meta beskrivelser gør dog ikke noget i forhold til ranking på google, men du kan læse mere om begge dele her Meta halløj
Dernæst ville jeg kigge på headings på din side. Du mangler H1 på alle sider og de resterende virker ikke optimeret i forhold til evt. søgeord. Du kan læse lidt mere om heading og hvorfor de er vigtig i forhold til SEO her
Hej Nikolaj,
det skal jeg helt sikkert have kigget på. Især H1 er ikke noget, jeg kender noget til, så det skal jeg blive klogere på!
Hvis jeg indsætter H1 i overskriften, så bliver den så stor, at hele siden bliver rykket... så den mulighed har jeg ikke lige pt, med mindre jeg måske finder et andet theme..
Hvis jeg indsætter H1 i overskriften, så bliver den så stor, at hele siden bliver rykket... så den mulighed har jeg ikke lige pt, med mindre jeg måske finder et andet theme..
Du kan tilpasse størrelsen af din H1 så den passer bedre til din side ved at tilføje lidt kode. Læs mere her: Ændre H1 Så opnår du stadig SEO fordelen ved en H1 uden at den behøver ødelægge din side.
Mvh.
Nikolaj
Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk