Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alt i en Webdesigner med forretningsforståelse søges som partner.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Har tidligere været selvstændig i den grafiske branche og har siden hen udviklet forskellige koncepter både B2B og B2C .

Er lige hjemvendt fra Sverige efter 5 år der - hvor jeg mest havde med salg at gøre af forskellig karakter.

Fik så for nylig en forretningsidé, hvor bl.a. en idé / koncept fra år tilbage indgår, som en del af det nye koncept som er et B2B og et B2C koncept.

Kan af gode grunde ikke gå i detaljer - men overordnet ser det sådan ud :

En del af idéen findes allerede både i Danmark og i Sverige, som i langt de fleste tilfælde tilbydes til en virksomheds kunder gratis, som en service men også som lokkemad til køb af deres produkt.

At det er gratis betyder at produktet /konceptet langt fra kommer til sin ret, eftersom det jo fra virksomhedernes side er en ikke indtægtkilde og derfor dyrt at gøre det totalt -  så det bliver holdt på et mindre niveau samt at det typisk blot er lokalt at den gratis service kan benyttes.

Min idé er at gøre produktet til et betalingsprodukt ( til ganske små penge) samt at produktet i princippet kan bruges i hele Danmark og Sverige samt modsat for svenskerne. 

Udbredelse sker skridt for skridt / by for by og kan i første omgang handle om Sjælland og Skåne og her er der nok et befolkningsgrundlag på 7 millioner gamle som unge..og målet er 7 % -  dette er B2C delen. B2B delen handler om ca. 35.000 udvalgte  forretninger, virksomheder, håndværkere m.v. og for B2C delen koster det i snit brugeren mellem 8kr. - kr. 15 pr. måned og B2B kr. 29 pr. måned og så er det blot at regne ud :-) og B2B brugeren betaler for det som sker ude i marken og B2B brugeren betaler for det som sker på web. 

En stor fordel er at konceptet skal ikke skal forklares dybt til brugerne, da alle kender det i en eller anden form.

Jeg nævner her en stort antal personer og virksomheder som selvklart kræver et vis antal personer til opgaven, men da det sker skridt for skridt så kommer der ekstra folk på i den takt.

Din rolle er overordnet design, webmaster, opbygning af minisites (CMS) , betalingssystem... - udbredelse på sociale medier..- og det er nok 10 år siden jeg har haft med den verden at gøre, så meget har nok ændret sig, men du har fingeren på pulsen.

Jeg findes i Helsingør - så geografisk er du nok i den østlige del af Sjælland et sted.

Hilsen fra Henrik

Fra Kbh Ø
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:24

Hej Henrik.

Jeg kan se på Amino, at du søger en partner til din forretningside. Jeg tænkte derfor om det var en ide for dig at få et 100% uforpligtende møde, hvor vi sammen gennemgår dine trusler og muligheder for succes på nettet?

Jeg er konsulent hos MCB A/S, som laver websites, webshops samt online forretnings optimering, der i den grad er med til at sætte skub i din forretning. Vi indgår også gerne provisions ordninger eller sammensætter attraktive del betalinger så økonomien hænger sammen.

Vi har webløsninger med mange spændende muligheder, som alle er med til at genere værdi. For det er nemlig din succes på nettet, som har vores største interesse.

Jeg vil derfor meget gerne tilbyde dig at mødes 100% uforpligtende evt i næste uge? Hvad kan der ske ved det? Enten finder du ud af at din løsning allerede er helt perfekt og du kan få ro i maven og koncentrere dig om dit arbejde ellers bliver du præsenteret for en masse nye muligheder som kan være med til at skabe vækst naturligvis med bundlinje fokus ;-)

Se evt mcb.dk for yderligere referencer og information.

Ring eller skriv gerne.

Med venlig hilsen / Best Regards

Martin Leifelt

NewBiz Consultant

Mobil: +45 22847994

MCB A/S

Frederiksborggade 15, 2. sal

DK - 1360 København K

Kundeservice: +45 9610 2824

post@mcb.dk

www.mcb.dk

Tilmeldt 24. Sep 13
Skrevet kl. 16:01

Hej Martin og tak for dit svar / henvendelse

Har kigget på jeres side...og i kan jo jeres kram og igen tvivl om at det er noget i den stil, som jeg ønsker at finde i / hos en person.

Som nævnt har jeg tidligere været selvstændig i den grafiske branche i 7 år -  og ærligt så har jeg ikke lyst til at drive virksomhed alene og det er nok også derfor at alle mine koncepter / projekter står som minimum med 2 og 3 cifrede milionbeløb som realistisk bundlinie, således at der er rigeligt til alle.

Som jeg ser det har mit nye koncept / projekt ikke kun brug for online marketing, men også TM samt udesælger til opsøgende salg  -  altså et mix. - og jeg har for så vidt  intet imod at " forære " webdelen bort, hvor jeg så er den der har fukus på TM og udesalg -  bare der er et fælleskab.

Min egen tanke er helt ny og jeg ikke været helt nede i motorrummet og pille omkring markedsføring m.v. så det er klart at nogle mere dybe strategier mangler -  men metaforisk set vil jeg sige.. at jeg ved hvor møblerne er og jeg ved at møblener skal placeres inde i stuen,, men helt i detaljerne ved jeg ikke præcist hvor og hvordan de placeres bedst...og det er lidt med vilje da jeg hellere vil placerer møblerne sammen med en partner med viden...efter vi i fælleskab har fået fragtet møblerne hjem.

Det kan lyde som at jeg tager let på det...men da en del af konceptet er taget ud fra noget gammelt jeg havde hvilket jeg har 100 % styr på, samt at en del af konceptet allerede findes på markedet som mest gratis... -  ser jeg det ikke som kompliceret, hvilket ej heller betyder at det er let.

Dating.dk var gratis  -  men ændrede sig markant efter at det blev en betalingsside...og det er bla. en betydelig forbedring jeg vil tilbyde brugere af noget i dag gratis.

Så alt i alt er det ikke rådgivning / vurdering m.v. som tiltaler mig..men derimod at hvis du / i på forhånd kan sige ja til at være en del af projketet  set ud fra nærmere viden og føling af at det er gangbart og passer ind hos jer, at vi så udfører det som fælles..så vil jeg gerne mødes...og præsenterer tankerne..

Det er ikke fordi mit tlf. nummer er hemmeligt  -  men jeg er lige flyttet fra Sverige og har stadig kun en svensk mobiludbyder og alle andre steder i Helsingør er der kontakt -  men lige her...nej -  så jeg benytter mig af Skype indtil videre..

Men mail har jeg  whynot-you@hotmail.dk

Hilsen fra Henrik

Tilmeldt 24. Sep 13
Skrevet kl. 16:07
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)