Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

..og hvad ville det så koste at få en side som Pinterest?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Mar 11
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Nogen der har kendskab til hvad en side som f.eks. Pinterest med nedenstående egenskaber vil koste i kroner og ører?

Man skal som på Pinterest give brugerne mulighed for at "tagge" f.eks. et fedt sort sommerhus de ser på nettet.

Herefter gemmes denne "pin" på brugerens egen side, igen præcis som på Pinterest.

Når der så kommer en kommentar fra den der har oprindeligt har lagt billedet af sommerhuset på nettet, skal denne dukke op på brugerens "egen side". Lidt som Facebook, men kommentaren vises ikke offentligt, kun for dem der har "tagget" sommerhuset. De vil altså se ændringer/meddelser om at huset nu kan fås i gråt i stedet for sort.

Håber der er en eller flere der kan hjælpe, og svare på om det er et millionprojekt eller kan klares med en avisrute... :)

optrap!  Thomas Eskelund

Tilmeldt 26. Feb 13
Indlæg ialt: 116
Fra  DuftVerket.dk Skrevet kl. 12:34

Altså.. Pinterest er jo ikke en markedsføringskanal på den måde. Vil du købe dig til (falske) pins eller har jeg misforstået?

Det er vel bedre at du selv opretter en profil derinde og pinner sommerhuset, og på den måde får det ud - bedst er det så selvfølgelig, hvis det bliver "re-pinned"

Tilmeldt 26. Feb 13
Indlæg ialt: 116
Fra  DuftVerket.dk Skrevet kl. 12:36

Læste det lige igen og nu opfatter jeg sådan at du mangler en "pin-it" knap til dine billeder/produkter - er det korrekt? Det burde i hvert fald være til at gøre på kort tid - gratis.

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 13:31

Nok nærmere en million end en avisrute. Det giver dog ikke mening at forsøge at give et præcist svar på dit spørgsmål fordi du kun kort nævner et par funktioner du skal have, og ikke de 100 andre funktioner som også er nødvendige for at lave sådan et site. Eller de 500 andre funktioner som pinterest har, men som man ikke ved om du skal have med.

Et par korte linjer med nogle løse ideer er ikke tilstrækkeligt for at give noget fornuftigt bud om omgangen af dit projekt.

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 13:37

Prisen er en ting noget andet er det tekniske, tror slet ikke hvad du beskriver er muligt.

Hvis jeg går ind på en tilfældig side på nettet og ser f.eks. et hus jeg godt kan lide og tagger det på Pinterest (eller på den side du vil lave) så får hamhende der har lagt billedet op jo aldrig besked om at jeg har tagget det og vil derfor slet ikke vide at der skal kommenteres, eller er der noget jeg slet ikke har forstået?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)