Det er jo et tiltalende initiativ, men der er flere om buddet. Det er da muligt, at vi kunne være interesseret i Inloco eller jeg privat, men måden jeg handler den slags på er gerne, at jeg kikker forbi en hjemmeside og ser nogle fine billeder af al den dejlige frugt, og så falder for et godt introtilbud. Har du en hjemmeside, så prøv at linke til den her i tråden, for så kan det nok vække lidt mere interesse.
Hej vi er igang med at lave en hjemmeside fra en amino her på siden :) vi skal lige sætte det på plads. Hvis du vil høre om vores tilbud, så har vi fx en fantastisk frugtkurv med 50 stk friske frugter fra sæsonen til 125 ,- ex moms. Hvis man selvfølgelig køber mere end de 50 stk eller køber hverdag så kan vi sagtens finde en anden form for rabat.
Jeg har faktisk fået et godt tilbud fra en amino her på siden, hvor vedkommende vil lave en hjemmeside for mit koncept. Lige så snart jeg får det oppe og køre så linker jeg siden på tråden her.
Jeg kan se at jeres foretagende er noget med regnskab, hvilket jeg synes er meget spændende fordi jeg kunne godt tænke mig et nemt, hurtigt og sikkert regnskabs program, som sikrer mig at jeg ikke får negativ moms eller at jeg kommer til at skylde i skat etc.
Ja men en uformel snak om, hvad der er smart at gøre, er også altid rart. Derfor holder vi nogle intromøder hver måned, næste gang den 1. oktober, og du er meget velkommen. Det er kl. 17.00:
Rigtig god ide selvom der også er andre "food service" virksomheder som køre ud til virksomheder og kantiner. Men vi lever jo i denne sundhed og velvære verden og derfor kan der ikke sparkes nok til de ansatte i virksomhederne. Ikke alle gider spise frugter så et supplement kunne også være at du fandt en leverandør af "Sund Slik", dette værende nødder, tørrede bananer osv, her er et link direkte til en producent i Østen, du kan også købe det hos en grossist i Danmark = ikke så stor fortjeneste.
Gi samtidig muligheden for at de ansatte kan købe med hjem til sig selv "Tænk på dine børn - spis frisk frugt hver dag!" og naturligvis til dem selv, skab en sundhedsvelvære bølge i virksomhederne, der skal ikke så meget til og du har skabt dig en niche i forhold til dine konkurrenter.
Det drejer sig hele tiden om at tænke "kreativt!", hvordan kan jeg adskille mig fra mine konkurrenter og sælge en MASSE hver dag og få succes i livet og pengepungen.