Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med Bricksite?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 8. Dec 08
Indlæg ialt: 122
Fra  LIBA Communication Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle I fantastiske Amino'er!

Er der nogen af jer der har erfaringer med Bricksite? Gode såvel som dårlige! :-)

Mvh. Linda

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1745
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 22:56

Det er simpelt, men dyrt.

Mht. søgemaskineoptimering, er man forholdsvist låst, men der er dog en del muligheder.

Jeg anbefaler Wordpress frem for Bricksite, men dog kun under forudsætning der er tale om business og ikke hobby.

Et Bricksite kan du nemt selv få ti at se godt ud, det er lidt svære (ikke meget, men alligevel) med Wordpress, hvis du er totalt nybegynder.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Odense
Tilmeldt 8. Dec 08
Indlæg ialt: 122
Fra  LIBA Communication Skrevet kl. 23:05

Hej Jonas. Mange tak for dit svar. Jeg er fuldstændig nybegynder på området både hvad Wordpress angår og andre platforme. Jeg er stor tilhænger af gratis Wordpress, men har bare så svært ved at finde en template til mit lille behov, så da jeg faldt over den for mig optimale template på bricksite, er jeg selvfølgelig interesseret i at kende til fordele såvel som ulemper :-)
Men jeg ønsker ikke at betale en herregård.
Mvh. Linda

Tilmeldt 4. Oct 11
Indlæg ialt: 109
Fra  Neslo Skrevet kl. 00:09

Hvis du ønsker et nemt "Drag and drop" hjemmesideprogram, prøv så Weebly.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 00:41

Er enig i wordpress, lad være med at "låse" dig selv Smile

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 10:00

Linda Baagøe:
Bricksite? Gode såvel som dårlige! :-)

Bricksite er ok at arbejde med - MEN -det kommer kun an på hvilket behov du har, du skriver du har et lille behov - Så er bricksite ok, den kan GOD optimeres på SEO da det er muligt at lave H1 samt titlen alt andet er også nemt at arbejde med på siden, der er bare ikke så mange template til bricksite. Men skal du skrive blog oplæg så er det ok.

Jeg mener at det koster ca. 100kr til 150 kr at få domæne til siden, så det er ok, derefter koster det hvis det er Dk domæne ca. 45 kr pr år at have det, men det er ikke gennem bricksite du betaler det.

Angående Plugins og moduler til bricksite så koster de alle sammen noget også hvis du skal have flere undersider eller mere plads til dine billeder mm.

Men skal jeg være ærlig og det er ikke ud fra at Wordpress er bedst angående seo, men mere på alt det Wordpress tilbyder dig som er gratis, og det er jo det du ønsker - så syntes jeg at du skal bruge Wordpress, du kender den allerede og så er det bare at lege med alle de plugins når du har opsat dem, men køb et domæne og lav en side lav det ikke i "gratis Wordpress blog" siden, da det begrænser dig meget.

Du kan få billig webhosting alle steder, jeg har skrevet om det før - og nemme installering med 1 klik til Wordpress så alt er lige til.

Men benyt den udbyder du ønsker og se på de månedlige priser de tilbyder.

Håber det hjælper dig i den rigtige retning. 

Vh

TomN

Fra Dragør
Tilmeldt 5. Dec 10
Indlæg ialt: 61
Fra  Nomodi Skrevet kl. 20:44

Hej Linda,

Jeg bruger Bricksite til Nomodi samt Onlinesekretær og det er nemt at anvende og komme godt fra start med :-) Når du har lavet et log-in, er der en video til rådighed for hvert step til oprettelsen af dit site (såvel hjemmeside som webshop hvis du har behov for det). Du kan bestille eller flytte et domænenavn direkte på Bricksite og der er intet fast gebyr udover de tilkøb du evt. selv vælger.

Et rigtig fint og brugervenligt program :-)

God fornøjelse!

Mange hilsner fra Diane

Fra 2640 Hedehusene
Tilmeldt 8. Jul 11
Indlæg ialt: 38
Fra  Rygaards Systue Skrevet kl. 09:13

Hej Linda

Jeg bruger Bricksite til www.rygaardssystue.dk og har været rigtig glad for det. Den er nem at bruge og til mit sparsomme formål har det været optimalt :)

VH Joan

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 09:40

Hej Linda

Nu er jeg stor fan af SEO og jeg ville aldrig - trods hvor lille et mål, jeg har - lave en site der ikke er google venlig.
Jeg vil til hver en tid anbefale dig at bruge Wordpress, da det er gratis, det er nemt (når du har siddet og leget lidt med det) og det er SEO venligt.

Jeg har selv erfaringer med Bricksite. Bricksite var dejligt at bruge, da jeg var nybegynder - men blot efter at have arbejdet med Bricksite i små 4 måneder, havde jeg nok erfaring i forhold til at lege med hjemmesider, at Wordpress var en simpel sag.

Ikke for at skyde nogen sites ned, der er linket til herinde, men jeg blev specielt forbavset over www.onlinesekretær.dk.  Dette er et kraftigt domæne, der burde ligge nummer et på google ved søgningen "Online Sekretær". Jeg kiggede helt frem til side 3 og kunne stadig ikke se siden.
Det er ikke umuligt at lave SEO på Bricksite, men det er besværligt i forhold til Wordpress.

Så - Wordpress!
Det kan være svært at lege med i starten. Men tvivl ikke. Du lærer det hurtigt! :)
Har du problemer i starten, så skriv et indlæg her på Amino. Der er mange Wordpress eksperter, der med glæde hjælper dig godt i gang med de simple spørgsmål - Gratis. 

Mvh
Casper 

Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:48
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)