Bricksite? Gode såvel som dårlige! :-)
Bricksite er ok at arbejde med - MEN -det kommer kun an på hvilket behov du har, du skriver du har et lille behov - Så er bricksite ok, den kan GOD optimeres på SEO da det er muligt at lave H1 samt titlen alt andet er også nemt at arbejde med på siden, der er bare ikke så mange template til bricksite. Men skal du skrive blog oplæg så er det ok.
Jeg mener at det koster ca. 100kr til 150 kr at få domæne til siden, så det er ok, derefter koster det hvis det er Dk domæne ca. 45 kr pr år at have det, men det er ikke gennem bricksite du betaler det.
Angående Plugins og moduler til bricksite så koster de alle sammen noget også hvis du skal have flere undersider eller mere plads til dine billeder mm.
Men skal jeg være ærlig og det er ikke ud fra at Wordpress er bedst angående seo, men mere på alt det Wordpress tilbyder dig som er gratis, og det er jo det du ønsker - så syntes jeg at du skal bruge Wordpress, du kender den allerede og så er det bare at lege med alle de plugins når du har opsat dem, men køb et domæne og lav en side lav det ikke i "gratis Wordpress blog" siden, da det begrænser dig meget.
Du kan få billig webhosting alle steder, jeg har skrevet om det før - og nemme installering med 1 klik til Wordpress så alt er lige til.
Men benyt den udbyder du ønsker og se på de månedlige priser de tilbyder.
Håber det hjælper dig i den rigtige retning.
Vh
TomN