Hej Aminoer, jeg har fornyligt startet www.BedsteMobil.dk med tilbud på covers, tilbehør, reservedele, mobiler og kampagner fra mobilselskaber. Siden er et affiliate site der er bygget op, som en form for webshop. Nu skal det siges at jeg ikke har arbejdet med produktfeeds før, så det har været lidt af et eksperiment at få bearbejdet. Nu er siden klar, men jeg synes ikke at der sker nogen aktivitet. Der kommer ca. 10-15 besøgende fra søgemaskiner osv. om dagen og der har været lidt over 1000 besøgende i alt. Problemet er at der endnu ikke er gået nogle ordre i gennem og der er en meget lille del der har liket. Hvad tror i jeg har gjort forkert? Hvordan kan jeg forbedre siden? Både med omtanke for konvertering, opsætning, SEO, brugervenlighed osv.? Ris, ros, feedback og alt andet modtages med meget åbne arme.
|
Jeg beklager, men umiddelbart virker din hjemmeside ret utroværdig.
Der sker rigtig meget på alle siderne og billederne vil ikke vises (på min browser i hvert fald).
Desuden bliver jeg bragt til imania.dk hvis jeg så trykker på billederne (som ikke vil vises).
Mit råd vil være at få styr på billederne - samt stien når man trykker. Og så evt. få gjort siden mere brugervenlig og simpel.
Jeg håber du tager min konstruktive kritik til dig :)