Jeg kan ikke tilgå produkter i Dinero i dag, men får i stedet en side med en fejlmeddelelse:
Error.
An error occurred while processing your request.
Er andre berørt af samme fejl (jeg har prøvet at lede på forummet, men er ikke stødt på det) ?
Er Amino-folkene bekendt med problemet, og er det noget der arbejdes på? Det er selvfølgelig begrænset hvad man kan forlange af et gratis produkt, men det er en smule generende at jeg ikke kan bruge Dinero som det er tiltænkt.
mystisk - har du prøvet at gå ind via en anden browser - jeg har nu testet via chrome, firefox, iexplorer, safari og opera, og kommer uden problem i produkter og kan oprette og alt? Kan der ligge noget i cash i browsen og drille? vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Jeg har nu også selv testet med anden browser - jeg har prøvet med chrome, safari, firefox, opera, og iexplorer (alle fra samme pc), og med safari til iOS fra en iPad.
Altid med samme fejl. Jeg kan ikke forestille mig at problemet er en browser cache eller andet i min "ende", når jeg kan genskabe fejlen i flere browsere og på to maskiner.