Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design mig en brugervenlig checkud

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en programmør der kan kode en ny brugervenlig, overskuelig, nem og troværdig checkud side.

Jeg har en designer som kan lave det grafiske hvis du ikke selv kan dette.

Det er til Prestashop 1.4.8

Jeg søger en dygtig person som også gerne skulle kunne arbejde videre på min Webshop løbende fremad rettet for konstant at konverterings optimere siden.

Ser frem til at høre fra dig

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 13:59

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 14:20
Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 21:09

Hej Jan.

Ja kan se du bruger den, men din er dog også ændret en del, er det nemt nok eller har du fået en til det? 

Fra Odense S
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 215
Fra  CheapGear Skrevet kl. 21:36

Hej Jesper,

Der er mange standard indstillinger du kan ændre i det OPC modul Jan taler om. Umiddelbart ser det ikke ud til der er ændret specielt meget andet end standard indstillinger i det Jan kører på sin shop. Der kan være nogle design ting der skal ordnes i forhold til det theme du benytter, men ved at ham der har lavet modulet kan hjælpe i et vist omfang. 

Du kan evt. kontakte Peter Sliacky prestamodules@gmail.com for at hører om du må teste modulet på din shop, for at se hvordan det virker inden du køber.

Mvh.

Nikolaj

Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 21:48

Hej Nikolaj, kanon feedback ham vil jeg da lige tage fat i, tak for det :) 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 07:18

Hej Jesper,

Jeg fik en hjælpende hånd af en kammerat til opsætning på min shop, men jeg synes det så rimelig nemt ud.

Du kan også prøve at kigge på Tim's artikel på Prestatips: http://www.prestatips.dk/bruger-venlighed/aegte-one-page-checkout-opc-til-prestashop/

Vh. Jan

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)