Hvornår vil det være sådan at man kan give og se stjerner her på Amino? Undrer mig lidt over at dette er spærret for mig, men måske er det, fordi jeg har en ny profil?
jep - man skal ha et eller andet antal indlæg før de dukker op, husker det som 50. Amino kunne nu overveje at lade det være en del af plus funktionen, da plus medlemmer vel til en vis grad er inde for at blive - Bare bliv, så dukker de op og du fik 5 af mig for indlægget om meebox
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Og så skal du lige huske at når folk giver dig en stjerne for et indlæg må du ikke give dem en stjerne tilbage. Ellers giver de dig bare en uges karantæne i stjernesystemet. Det står selvfølgelig ingen steder, så det er noget du selv skal gætte dig til.
Og så skal du lige huske at når folk giver dig en stjerne for et indlæg må du ikke give dem en stjerne tilbage. Ellers giver de dig bare en uges karantæne i stjernesystemet. Det står selvfølgelig ingen steder, så det er noget du selv skal gætte dig til.