Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg succes med Affiliate?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har nogle sider f.eks billigt-hosting.dk. Men jeg vil gerne igang med noget nyt affiliate og så faktisk tjene på det.

Så har du en idé og har prøvet det før? Så er jeg klar på at smide lidt penge, hosting, tid osv.!

De bedste hilsner

Mads Larsen

- Sorry for dette indlæg, dem er der for mange af. Men jeg vil prøve!

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 18:49
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Hej Mads,

Der er masser af emner og konkurrencen er storset rangeret efter CPC. A-kasser, mobilabonnementer & lån er i den høje ende. 

Men det skal ikke siges at du måske kan finde en niche med lav konkurrence og et partnerprogram på Partner-Ads. 

Hvor du formår at få en høj CPC. Så er det muligt at lave affiliate på mange måder, så prøv at tænke ud af boksen. 

Skab et website med super godt unikt indhold og gerne MASSER af det. Fokuser på ét website/projekt af gangen. 

F.eks. har billig-hosting.dk kun 10 sider indekseret, så er det jo lidt svært at få noget trafik, der kunne skabe indtjening.. 

Så bliv rigtig klog på søgemaskineoptimering, hvis det er den måde du vil skaffe din trafik på. Følg f.eks. danske blogs om affiliate

Dette indlæg kan måske inspirerer dig. 

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Birkerød
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 41
Fra  Moneymarket.dk Skrevet kl. 23:19

Hej Mads.

Har været inde på din side, og den virker rigtig fin! Gode affiliate-links også.

En ting der muligvis kunne hjælpe din side rent affilliate-mæssigt ville være annoncer med konkurrencer. Dette er der en generel god indtjening på, og det ville også kunne passe til din side.

Håber jeg var til hjælp.

Mvh Christoffer

Besøg Moneymarket.dk og lær mere om at tjene penge online.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)