Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har taske opfindelse - søger partner

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg har en taske i skabet. Ja en opfindelse til en taske der ny, nem at forstå og at bruge, har et utal af anvendelses muligheder og som kan patenteres da den dels er ny ved en række funktioner, og ikke er patenteret. Jeg har søgt igennem de danske patenter og de udenlandske uden af finde den løsning som jeg sidder med her.

Hvor langt er jeg kommet: Jeg har syet en simpel prototype. Jeg har illustreret tasken ved tegninger, tekniske og illustrative. Tegninger der kan præsenteres for en evt. køber, og som kan anvendes i forbindelse med patent, samt konstruktion af model. Tasken ligger nu og brænder i skabet for at sige det som det er. Tasken er ikke offentliggjort.

Hvad jeg ønsker: Jeg har ikke penge, og hvis jeg havde ville jeg stadig have brug for en at holde i hånden. Jeg ønsker derfor en hånd til at komme videre med denne opfindelse. Jeg tænker du måske er taskefabrikant, distributør, eller har et eller andet forhold til tasker som gør at du synes det ville være spændende at hjælpe.. Jeg ønsker at patentere og sælge tasken, eller sælge tasken uden patent, eller du har en salgskanal og vi kunne sammen videreudvikle på tasken og sælge den engros til dine kontakter - alle er velkomne men venligst kun seriøse henvendelser..

NDA skal underskrives ved fremvisning. Jeg bor i København..

Mkh. Maria 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)