Så er min nye side online sekretær i luften og har du brug for en hurtig og effektiv online sekretær så kan jeg tilbyde dig og din virksomhed: -Renskrivning af alle typer tekst og dokumenter -Mailkorrespondance -Korrekturlæsning -Diktat via Iphone/smartphone -Udarbejdelse af tilbud -Sekretær assistance Opgaverne leveres dag-til-dag eller efter aftale samme dag. Du er meget velkommen til at kontakte mig her eller på mail kontaktnomodi@gmail.com Rigtig god Søndag :-) |
Mangler du en online sekretær?
- 1

Super ide. |
Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Super ide. |
Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.
Hej Jesper, |
Hej Diane Hvis du vil have gang i butikken, så er jeg overbevist om du skal have lidt priser på siden som fortæller hvad folk kan forvente at få for 1 times arbejder, mange "gider" ikke tage kontakt til diverse sekretærer for at hører priser, fordi man tit bliver overfaldet efterfølgende (snakker ikke om dig) Men jeg ved det bare fra mig selv, hvis jeg var dig ville jeg give et par eksempler på priser f.eks Mangler du 10 artikler a 250 ord pr stk = XXX kr.
Renskrivning af alle former for tekst og dokumenter pr 300 ord = kr Så ved folk også om du bruger 2 til 3 fingre på tastaturet eller alle 10 :-) (hvor meget du kan nå på en time) |
Helsekost online forhandler bl.a med Biosym, Læsø Salt, Lekaform og Sæbeværkstedet.
Hej, |