Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på nonprofit hjemmeside som hjælper iværksættere

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Når jeg ikke har haft travlt med mine projektet, har jeg brugt tid på min side (bliv-ivaerksaetter.dk)

Det eneste formål med siden er at hjælpe flere iværksættere igang. Jeg elsker at hjælpe andre mennesker, og har derfor valgt at lave siden.

Hvis I føler i kan bidrage med noget til siden, så tager jeg imod det meste! Sammen kan vi hjælpe mange flere igang!

Kom også gerne med konstruktiv kritik til siden!

De bedste hilsner

Mads Larsen

http://bliv-ivaerksaetter.dk/

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 14:38

Min første tanke var at finde en skabelon der gjorde siden lidt mere spændende at se på, syntes den er lige rigelig "kedelig" som den står nu. 

Ikke fordi den skal indeholde 10 farver og 20 widgets, havde nok bare selv kigget efter noget skabelon der var lidt mere attraktiv. 

Ellers super fint at du vil hjælpe, men vil nok vente med at give feedback til at du får noget mere indhold op, gjort artiklerne færdige, gerne med lidt billeder - Det ser ud til at der mangler en del.

Held og lykke med det Yes

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 10. Mar 11
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 14:52

Hej Henrik,

Tak for svaret, jeg finder med det samme et tema som er lidt mere indbydende :)

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 15:51

Der mangler indhold på forsiden?

Opsætningen af siden virker lidt rodet - Specielt teksten.

Designet af siden er lidt kedeligt, ifht. at meningen er, at få folk igang med at skabe deres egen business.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 10. Mar 11
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 18:06

Hej Tobias, 

Har du nogle foreslag til noget forsideindhold? :)

Dbh.

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 18:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mads,
Det er jo altid fedt, når man er aktiv og gerne vil hjælpe andre - også iværksættere :-)

MEN...

Hvis man vil være rådgiver, så er det jo afsindig vigtigt at det man skriver er rigtigt. Det er klart at noget kan være holdninger - og så kan du jo skrive hvad du vil, men hvis du skriver noget, som skal være faktuelt, så duer "holdninger" altså efter min mening ikke til noget.

F.eks. skriver du under "ung iværksætter" at man det at være momsregistreret bliver opfattet mere seriøst - det er jo rigtigt, men det er også et lovkrav, hvis man omsætter for mere end 50.000,- kr. om året.

Derudover skriver du at man kan trække momsen fra - det er jo også rigtigt, men der skal jo også været noget at trække fra - altså en balance mellem købs og salgsmoms - SKAT vil acceptere at der er fradrag i en startfase, men det er jo med en forventning om at der kommer noget senere...

Du skriver at et minus er at man skal betale skat... tja,... det skal du uanset om du er momsregistreret eller ej og uanset om du er ung eller "gammel" :-)

Du skriver også en masse ting under checkliste - måske har du set nogle af de mange sider der findes på nettet med gode råd - og der er altså mange, som er rigtig vigtige - også vigtigere end at STARTE med et budget!

En forretningsplan er altså ikke for at please en investor, men for at du selv skal få et overblik over hvad det er for en forretning du er igang med osv...

Der er altså mange ting som man skal have med, hvis man vil fremstå som troværdig rådgiver - måske skulle du udvælge dig nogle samarbejdspartnere, som kan give din side troværdighed?

Bare lige mine input... Godt initiativ.. men du er nødt til at være skarp, ellers bliver du måske ikke så positivt accepteret af nye folk?

/Morten

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 20:37

Naturligvis skal man lave regnskab, uagtet man ikke er momsregistreret - ellers var der jo ingen, der gad blive momsregistreret.

Men jeg er enig i at forretningsplaner kan være et buzz-word.

Kender mange iværksættere, der har brugt deres energi på forretningsplaner frem for at finde kunder.

Hilsen, Robert

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 08:23

Mads:

Hej Tobias, 

Har du nogle foreslag til noget forsideindhold? :)

Dbh.

Lidt om hvad siden går ud på - Hvad er dine mål med siden, hvorfor skal jeg blive her, hvad kan jeg forvente i fremtiden på siden.. Måske? :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)