Hej alle her på amino.dk håber i vil hjælpe mig med min forretningsplan, hvordan og hvorledes jeg kan starte forretningen op.
Jeg har i tankerne at importere vand fra tyrkiet, og sælge dem videre i Danmark, kan i hjælpe mig med hvordan jeg eventuelt kan få det op og køre, og ville det være en go idé at sælge vandet over nettet til virksomheder også, og hvordan kan jeg komme i kontakt med virksomhederne?
Håber i kommer med så mange idéer til mig som overhoved mulig!
Du må søge på nettet og se om du kan finde en groisist. I forhold til at komme i kontakt med virksomheder, så kan du jo prøve at ringe til dem - plejer at virke. Omkring forretningsplan, så er det altså noget du selv må lave - du kan vel ikke forvente, at andre skal lave alt det arbejde for dig og desuden ved andre ikke, hvad du forventer dig og hvilke planer du har.
Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.
Hej tak for svaret KennM, det første lyder godt, men det sidste i dit svar, kan jeg kun give dig ret, måske skulle jeg formulere mig mere klart, men jeg tænkte i forhold til, hvordan de forskellige selvstændige havde startet deres forretning, og hvordan de havde fået kunder, i forhold til marketing, reklamer m.m.
Hej Simon peter, kan godt forstå du er en smule skeptisk for min forretnings idé, har undersøgt at pr flaske kommer det til at koste mig rundt regnet 70 øre, og ja det er kildevand fra en stor kilde i Tyrkiet, og flasken er miljø mærket og har et fint design, så mit hoved mål er at sælge flaskerne til restauranter og caféer m.m
Du kan evt. starte ud med at købe 100 flasker hjem og så tage rundt og dele dem ud til cafeer og restauranter og høre hvad de synes om det, om det evt. er noget de vil købe hvis du starter en business op, hvad de vil give osv. Så får du straks feedback på din ide og får måske gode råd til hvordan du kommer videre.
Med hensyn til hjælp med at starte op, så klik evt. ind forbi Startvækst og læs nogle af deres guides. De har en del gode tips og tricks derinde som måske er gode at løbe igennem inden du starter op.