Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger større varepartier fra restlagre, konkursbo osv

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Nibe
Tilmeldt 17. Nov 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg er ved at starte et lille firma op, der i første omgang skal sælge dametøj af god kvalitet til billige penge. Jeg søger derfor større partier af dametøj fra restlagre, konkursbo, overskudsproduktion osv.

Dog har jeg de betingelser at det skal være gode, gerne kendte mærker, ubrugte m prismærke samt sæson aktuelle varer.

Send mig gerne en mail, hvis du har noget der kunne have interesse for mig. Priserne skal være billige, da de er afgørende i den sidste ende :-)

Glæder mig til at høre fra dig :-)

Mange hilsner
Mette

Fra Viborg
Tilmeldt 29. Aug 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 08:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette

Vi har store mængder af tøj fra konkurser og store partier. Der er mærker som Vila, Zeze, mix of Luxe. Derudover har vi et parti af eksklusive dameblazere/jakker inde.

Priserne for vores dametøj ligger omkring 15.- pr. del og dameblazere til 75.- pr. stk. Mange at blazerene er mærket før op til 3999.

Hvis du er interesseret er du velkommen til at sende mig en mail på: Kim@trademen.dk eller give mig et ring på 22705116.

Med venlig hilsen

Kim Gaardsdal 

Fra KBH
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 11:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim.

Ligger du inde med herre tøj også? Hvis du gør det så send en PB til mig, så tager vi den der fra:-)

 

Mvh Mimusa

Fra Nibe
Tilmeldt 17. Nov 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kim

Tak for dit svar, jeg har allerede lagt en ordre ved jer for ca 1 1/2 uge siden, hvornjeg går og venter på varerne kommer :-) Dem glæder jeg mig rigtig meget til at få.

Mange hilsner
Mette
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 23
Fra  Hedeby Design Skrevet kl. 14:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette, hvis du skal bruge nogle lækre vinterhalstørklæder til dit tøj, har jeg et restparti på ca 100 stk. Det er samme model i to farver - sort og hvid. De er superlækre og jeg vil gerne finde en rigtig god pris til dig. De koster i min butik 149 kr. Hvis det har interesse, skal giv mig et praj, så mailer jeg dig nogle billeder :-)

Hilsen Gitte

Fra Nibe
Tilmeldt 17. Nov 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Gitte, det lyder spændende :-) Vil du sende mig lidt billeder samt Info, mærke og pris.

Du kan evt maile mig på mes_skov@hotmail.com

Mange hilsner

Mette
Tilmeldt 12. Oct 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette

Jeg har nogle 100 stk Bianco Cluthes på lager.

Hvis du interesseret kontakt mig på Soren.m.basse@gamil.com eller skriv en pb. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)