Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside hjælp

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er igang med at starte webshop som helst skal i "luften" i løbet af få uger. Mit problem er, at jeg overhovedet ikke har forstand på at lave hjemmesider og er heller ingen ørn til pc. 

Min hjemmeside hjælper er i sidste øjeblik sprunget fra pga personlige årsager, så jeg har brug for gode råd fra jer amino'er :)

Kan jeg hente hjælp nogen steder fra? Findes der en "opskrift" for os med hjerner, som ikke forstår computer sprog? Budgettet er stramt, fordi der er købt varer for pengene....... istedet for hjælp til hjemmeside.

Jeg har domæne på one.com

På forhånd tak !

Tilmeldt 27. Apr 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:28

Hej, mit råd ville være at bruge et script som enten opencart, eller Wordpress kombineret med Woocommerce(min favorit). Hvis du har brug for hjælp så føl dig fri til at sende mig en pm, jeg har 5 års erfaring med web developing.

Mvh.

Mathias Kirk

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 13:40

Jeg vil henvise dig til http://Opbygning.dk/velkommen

Hjemmesiden er en online guide til nybegyndere der vil opbygge en hjemmeside.

Der er forskellige gratis tips om tekster, billeder, videoer, linkbuilding, SEO, sitemap, sociale medier og flere andre emner. Giv et like med på vejen ;)

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 06:32

Hvis du ikke er en ørn til en computer og har brug for nemt at kunne starte op med en webshop, vil jeg anbefale du kigger på en hosted løsning, hvor der står et stærkt firma bag, som sørger for at webshoppen er køreklar, bliver opdateret og hvor der er en dansk support man kan ringe og skrive til, uden at få tilsendt store regninger efterfølgende.

Jeg arbejder selv med Webshop2 systemet og du må hjertens gerne skrive til mig på mail, så kan jeg sørge for at oprette en gratis demo til dig, så du kan se hvordan systemet fungerer og om det er noget for dig.

Google optimering (SEO og Google Ads)

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 09:32
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:05

Hvad med Joombla? Står selv og skal oprette en hjemmeside, dog ikke en webshop. Jeg har absolut heller ingen forstand på at udarbejde en hjemmeside, men fik anbefalet joombla. Jeg ved ikke, hvad I andre siger til det?

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 10:24

Installering af WordPress med det plugin der hedder Woocommerce - det tager 5 min.

Efterfølgende bruger man 1 time eller to på forskellige "how to" videoer, og så er man rigtigt godt kørende i en begyndershop.

Alle kan finde ud af det, hvis man har et ønske om at drive online virksomhed.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 19:11

Hej med dig.

Tag et kig på den her side: NemProgrammering.dk

Det er en side jeg har lavet og her tilbyder vi gratis video-kurser indenfor:

Lav din egen hjemmeside

eller

Lav din egen webshop

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)