Nu skriver du ikke om dine specifikke krav, men jeg kan klart anbefale dig at tage et kig på Outlook Business Content Manager som er gratis. Det er en udvidelsespakke til Outlook, som kan tilpasses i "næsten" alle retninger...
Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk
Er der nogen af jer der kan hjælpe mig med at kode et kunde kartotek.
Hej Venner.
Vi har et færdigt kartotek program Integration med Word, Excel samt Outlook samt fuld emnestyring. Søgning på alle felter. Udskrivning af periodiserede opfølgningslister. Alt kan eksporteres til Excel. Brevfletning integreret med Word Masseforsendelse af Mail integreret med Outlook
Du kan med fordel prøve at kikke på nogle af alle de CRM systemet findes på markedet. Jeg er sikker på at du kan finde et system som kan løse dine opgaver.
Økonomien taler også til fordel for std systemerne, du må ikke bruge mange udviklingstimer i egenudvikling, før et std system er billigere. De gode systemet kan du også lave tilpasninger i, så CRM systemet tilrettes din virksomhed og behov.