kære alle Aminoer. Så er tiden ved at være for mig, hvor jeg atter skal hjælpe med julen. for folk der har brug for det. Jeg har fået samlet en del ind. fra min Affiliate side, hvilket jeg er utrolig glæd for. Er der nogle der har lyst et samarbejde vedr. julehjælp evt. sponsorer noget, gaver, gavekort mm. hvad i nu kunne tænke jer. det forgår sådan, folk søger inde på min hjemmeside om julehjælp, skrive hvem de er og hvorfor de har brug for o.s.v. de er fuld anonyme. jeg finder så dem der har "mest" brug for hjælp, vil du så sponsorer et eller andet, og jeg har fundet et mach. så kontakter jeg dig. dvs. i skal ikke sende noget til mig. i sender det direkte til støtte modtageren. og jeg smider samtidig et link og et tak for jeres støtte på min side. :-) jeg overvejer om jeg skal lave en ny side, udelukkende til julehjælp? eller om jeg kan kører på nuværende side? det sidder jeg stadig og overvejer. i kan skrive en pm til mig så kan vi snakke frem og tilbage om evt. samarbejde.:-) På forhånd tak:-) |
hej hvilken side kan man søge hjælp på ?