Hej Amino'er Jeg er kommet til at undre mig over hvorfor der ikke er et website hvor man kan få juridisk rådgivning gennem chat eksempelvis. Måske er det mig som ikke har set ordentlig efter, er der nogle som kender et sådan sted? Står nemlig og har nogle spørgsmål og lign. til en erstatningssag som skal ankes. Hilsen den Hamdeeeer |
der er advokatvagten hvis man er privat (ikke chat men øje til øje) men jeg ville nu nok tro årsagen er, at advokater lever af deres ting og hvis dygtige advokater konkurrerede hinanden ud ved at sidde og gratis chat svare på alt, så ville de nok blive ilde set på OG - jeg ville ikke være så vild med bare at ha ting via en chat.
Netop jura og revision er ofte områder hvor det er hundedyrt at svare vil jeg mene - en billig amatør kan være den dyreste man har mødt (derfor svarer jeg med TROR når jeg kan være i tvivl )
Ved ankesager vil det alt andet lig altid være bedst at få svar fra den der førte sagen ved første instans - da han kan dommens premisser som er helt afgørende for at bedømme en anke frem for det som den ene part måtte tro og mene, men jeg kan sagtens forstå, at der kan være situationer, hvor man ikke vil bruge samme advokat - men generelt - Premisserne for den oprindelige dom SKAL læses hvis man med noget fornuft skal besvære sig ud i en anke
vh