Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Løn-Niveau?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Animo'er

Jeg står i en situation, hvor jeg har søgt et job som er niveauet over det jeg har nu - Dvs. tilsvarende til min chefs, bare i en anden virksomhed.

Jeg er nu blevet kaldt til 2. samtale, hvor der er en forventning om at skulle tilpasse lønforventninger. Jeg har dog ingen anelse om hvad lønniveauet er for den stilling, da jeg ikke har været på det niveau før...

Hvad ville I gøre? Andre input?

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 13:00

Jobindeks.dk har faktisk en ganske fin funktion, hvor du kan indtaste din erhvervsmæssige erfaring og uddannelse, hvorefter den giver dig gennemsnitslønnen. Det er et fint redskab som du kan bruge, men hvis jeg var dig så ville jeg tage en lidt lavere fast løn og så gå efter en bedre bonus fokuseret på dine resultater.

Held og lykke til samtalen!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 7. Aug 12
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 13:03

Jeg plejer bare at vende den om. Hvad vil i give for min arbejdskraft? Og så tag udgangspunkt i det. Hvis de siger 25k om måneden og du sad med en forventning om 40 skal du nok nedjustere kraftigt eller tale godt for din sag:-)Løn er jo forhandling som alt andet.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)