Hej Aminoer, Vi har (fået) lavet en ny hjemmeside for vores pick & pack lagerhotel, og vil sætte stor pris på jeres input til hjemmesiden: dansk-e-logistik.dk Der er specielt to dele af hjemmesiden, hvor vi er i tvivl om det kan blive bedre - men alle input er selvfølgelig meget velkomne!: - "Sådan fungerer det": Vi har forsøgt at give en nemt tilgængelig beskrivelse af hvad det er vi tilbyder, som Pick & Pack lager. Giver det mening, hvis man ikke er logistikekspert? Eller er det stadig for "teknisk"? (Se "Sådan fungerer det"). - Statements: Vi har 3 statements på forsiden, som skal virke som "blikfang" ("Priser fra 15 DKK pr ordre", "Optimer dine ressourcer", "Automatisk lagerstyring"). Er det godt blikfang? Mvh Rasmus |
Hej Rasmus
Jeg synes det overordnet set er en fin hjemmeside i har fået jer :-)
1. - "Sådan fungerer det" synes jeg fungerer rigtig fint. Jeg læste den igennem og synes det virkede ganske enkelt og til at forstå.
2. - "Statements" var slet ikke det der fangede mit blik. Jeres banner der hopper og danser, var det jeg fik øje på først.
Når det er sagt, så synes jeg at i skal lave jeres "Få et tilbud" knap en helt anden farve. Knappen er samme farve som resten af hjemmesiden, og falder i et med det hele.
Det var lige mine indskydelser efter et hurtigt kig på jeres side.
Hilsner,
Sebastian