Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pick & Pack Lagerhotel - Input til ny hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 12
Fra  Dansk e-Logistik ApS Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Vi har (fået) lavet en ny hjemmeside for vores pick & pack lagerhotel, og vil sætte stor pris på jeres input til hjemmesiden:

dansk-e-logistik.dk

Der er specielt to dele af hjemmesiden, hvor vi er i tvivl om det kan blive bedre - men alle input er selvfølgelig meget velkomne!:

-  "Sådan fungerer det": Vi har forsøgt at give en nemt tilgængelig beskrivelse af hvad det er vi tilbyder, som Pick & Pack lager. Giver det mening, hvis man ikke er logistikekspert? Eller er det stadig for "teknisk"? (Se "Sådan fungerer det").

- Statements: Vi har 3 statements på forsiden, som skal virke som "blikfang" ("Priser fra 15 DKK pr ordre", "Optimer dine ressourcer", "Automatisk lagerstyring"). Er det godt blikfang?

Mvh

Rasmus

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 12:43

Hej Rasmus

Jeg synes det overordnet set er en fin hjemmeside i har fået jer :-)

1. - "Sådan fungerer det" synes jeg fungerer rigtig fint. Jeg læste den igennem og synes det virkede ganske enkelt og til at forstå.

2. - "Statements" var slet ikke det der fangede mit blik. Jeres banner der hopper og danser, var det jeg fik øje på først.

Når det er sagt, så synes jeg at i skal lave jeres "Få et tilbud" knap en helt anden farve. Knappen er samme farve som resten af hjemmesiden, og falder i et med det hele.

Det var lige mine indskydelser efter et hurtigt kig på jeres side.

Hilsner,
Sebastian 

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 12:45

Flot og overskuelig side synes jeg. "Sådan fungerer det" siden er bestemt nem at forstå og overskuelig, kunne måske godt bruge nogle pile mellem "områderne" eller numre ligesom i menuen.

Synes pris siden kunne være lidt bedre, evt. en tabel der gør det nemt at se hvad det vil koste mig, eller måske ligefrem en beregner hvor jeg kan indtaste forventede order og størrelse og få en pris-overslag.

Fra Suldrup
Tilmeldt 7. Aug 13
Indlæg ialt: 171
Fra  BOXIT Skrevet kl. 12:46

De tre små iconer på forsiden som du vil have til at virke som blikfang forsvinder helt pga. den meget kraftige orange farve i banneret.

Effekten men at menupunkterne hopper er irriterende, så den ville jeg fjerne asap.

På kontakt siden er der ikke noget i højre side som på de fleste andre sider. Det gør at siden virker tom.

Jeg syntes ikke at jeres "Sådan fungerer det" fungerer. Det tog mig noget tid før jeg fandt ud af at jeg kunne klikke på iconerne i banneret på forsiden, og når jeg så er på en af siderne kan jeg klikke på et nyt billede, og så ændrer en lille del af sidens indhold sig. Så langt var jeg aldrig kommet hvis jeg ikke kiggede siden for at kommentere på den.

Få købt en template eller lavet en selv fra bunden i stedet for at have links i bunden af siden.

Tilmeldt 7. Dec 11
Fra  Dansk e-Logistik ApS Skrevet kl. 12:50

Hej Sebastian,

Tak for input. Det er fedt, at du kan lide hjemmesiden.

Knap så fedt, at banneret "hopper og danser"... Hvis du har nogen form for input herom, som jeg kan sende videre til dem der har lavet hjemmesiden, vil jeg være taknemmelig for det - ?

Super idé m "Få et tilbud" i anden farve. Den tager jeg med videre.

Rasmus

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 12:51

Hej Rasmus.

Flot side I har fået lavet.

Ang. "sådan virker det" Så syntes jeg personligt, at "Indkøb af varer" er et overflødigt punkt. Alle ved jo at man skal købe varer. Samarbejdet med Jer, begynder jo med at man leverer sine varer til Jer, eller får dem leveret hos Jer.

Ang. "Priser fra 15kr." så ser jeg den ikke på min skærm i starten, men skal scrolle ned. Det står simpelthen udenfor skærmen, forneden.
At der bliver vist et dollartegn ovenover en Dansk pris, er nok også lidt forvirrende. Kunne det ikke være "kr."?

Inde under "Om os" kunne der godt være et billede af Jer begge, nu I skriver så meget om Jeres baggrund osv.

Sæt evt. nogle flere referencer på siden.

Håber I kan bruge det Yes

Dbh
Michael Haahr
Maler-maling.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 13:07

Rasmus Myhre:
Knap så fedt, at banneret "hopper og danser"... Hvis du har nogen form for input herom, som jeg kan sende videre til dem der har lavet hjemmesiden, vil jeg være taknemmelig for det - ?

Jeg ville helt fjerne effekten i banneret og bare have et normalt stillestående banner. Det skulle være til at lave for din webudvikler :-)

Tilmeldt 7. Dec 11
Fra  Dansk e-Logistik ApS Skrevet kl. 13:25

OK. Tak :-)

Tilmeldt 7. Dec 11
Fra  Dansk e-Logistik ApS Skrevet kl. 13:34

Hej Michael

Vi kan bruge det :-)

Vi får taget nogle billeder, og får sat dem på, og får rettet Dollartegnet til Kr.

Mht at du ikke ser de tre statements - Er det fordi, at du sidder på en "mindre" skærm?

Mvh

Rasmus

Tilmeldt 7. Dec 11
Fra  Dansk e-Logistik ApS Skrevet kl. 13:36

Hej Jakob,

Tak for input. Lækkert at du generelt synes godt om siden.

Vi vil lige overveje, hvordan vi gør med priserne på siden. Den er noteret.

Mvh

Rasmus

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)