Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobil: TDC eller 3Mobil

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Aug 13
Indlæg ialt: 7
Fra  Zimplex Facility Service Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Har fået 2 relative gode tilbud om at rykke alle vores mobilnumre over til enten TDC eller 3Mobil.

Da det i princippet ikke er pengene der i den forbindelse er det vigtigste, er det dækning, kundeservice samt funktionalitet der er vigtig for vores firma.Vi ønsker rigtig god dækning samt god kundeservice og et absolut minimum af nedetid.

Så nu vil jeg spørge herinde hvad jeres erfaringer er med disse 2 selskaber. Det er især 3 mobil jeg ikke rigtig kender så meget til.

På forhånd tak

Jan Sørensen

www.zimplex.dk

Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484
Fra  IT Operators Aps Skrevet kl. 10:17

Hej Jan. 

Nu kan jeg se, at i holder til i Vordingborg - der er jeg stensikker på, at TDC har den bedste dækning. Vores erfaring er, at alt uden for større byer er bedst dækket af TDC.

IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support 

Tilmeldt 25. Aug 13
Fra  Zimplex Facility Service Skrevet kl. 10:21

Tak for det hurtige svar.

Det var også lige præcis sådanne ting jeg var bekymret for med 3Mobil. De er billigere og vi kan få gratis mobiler, men i sidste ende er det dækning der er vigtigst for os. Især her nede på Sydsjælland

Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 10:31

Hej Jan,

Vi stod for 6 måneder siden med det samme valg, hvor enten TDC eller 3 skulle vælges. Vi havde TDC, men valgte helt klart at skifte til 3 af følgende grunde:

- Vi bruger meget mobildata på farten, hvis der lige skal hentes store mails/sendes, ringes til udlandet fra Skype etc. og der synes jeg at 3 har et meget bedre 3G netværk, samt 4G.. Hos TDC hoppede den hele tiden over på det noget langsommere "Edge"..

- 3's priser var meget billigere, og den dag i dag har vi ikke haft nogle faktueringsproblemer. Hos TDC synes jeg at der tit kunne være et eller andet ekstra og uforståeligt på regningen

- 3 har en roaming aftale med TDC.. Hvis der skulle være et område 3 ikke dækker, så hopper den automatisk over på TDC's netværk..

Vi holder til i Herning, men er ofte på farten til Esbjerg - og jeg må indrømme at jeg er imponeret over 3..

Snak med din sælger, om i til at starte med ikke bare kan prøve en telefon i 14 dage - og så kan i selv gøre jeres erfaringer med dækningen

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 10:59

Jan-S:
Vi ønsker rigtig god dækning samt god kundeservice og et absolut minimum af nedetid.

Nu nævner du hverken Telenor eller Telia, men i løbet af Q1 2014, skulle de efter planen være færdige med at slå deres netværksammen. Jeg kan ikke huske det nøjagtige tal, men når arbejdet er helt færdigt, vil de have markant flere master end TDC, og ( i hvert fald teoretisk) kunne tilbyde Danmarks bedste dækning. Det er ikke deres core-netværk de slår sammen, men de kommer til at dele master.

Arbejdet er allerede nået langt, og de tilbagemeldinger jeg får fra kunder i de områder de lige har afsluttet 3G sammenlægningen i, er at de oplever en markant bedre dækning, end før sammenlægningen. Så selvom du kun nævner 3 og TDC, så vil jeg anbefale at kigge på de andre 2. Telenor har i øvrigt lige lanceret en helt ny produktportefølje til erhverv.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Sønderborg
Tilmeldt 10. Apr 11
Indlæg ialt: 133
Fra  MMASHOP.DK Skrevet kl. 11:09

Ganske enkelt vælg dem med bedst dækning. Skidt med et par små kroner pr måned.

Vi fik på et tidspunkt mobiler fra 3, som så slet ikke kunne giver os dækning ( det er nogle år siden og nok blevet meget bedre nu). Men alt den bøvl det giver er ikke værd at spare nogle kroner for.

Du kan ringe til teleselskaberne og spørge om afstand til nærmeste mast, vi har nu valgt et selskab som har en mast under 200meter fra hvor vi holder til - Det er vi lykkelige for.

www.mmashop.dk  Alt til MMA, Karate,Kickboxing,Taekwondo,Judo,BJJ,Jiu Jitsu,Muay Thai, Kosttilskud, Streetwear og trænings udstyr.

Husk at se vores blog - www.mmashop.dk/blog

Vi er skam også på google med nyheder om MMA Udstyr https://plus.google.com/+MMAShopDK

Følg vores RSS Feed: http://www.mmashop.dk/index.php?route=feed/google_product_feed

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 11:17

MMAGEAR.DK:
Du kan ringe til teleselskaberne og spørge om afstand til nærmeste mast,

Det kan du selv se på www.mastedatabasen.dk

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 25. Aug 13
Fra  Zimplex Facility Service Skrevet kl. 11:47

Tak for de fine svar. Prøver lige at tjekke det med masterne :-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)