Husk at målgruppen er virksomheder, og det skulle gerne udstråle ro og professionallisme, samtidig med at det er vigtigt at få budskabet ud om gps trackere.
Ikke alle links virker som de skal endnu, og der mangler indhold på nogle undersider, så det er selve opbygningen, fontvalg, farver og menustruktur som jeg gerne vil have feedback på.
Jeg værdsætter din tid, og takker på forhånd.
Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk - https://icode.dk
- Jeg syntes headeren er lidt forstyrrende. Det er som om jeg ikke har scrollet nok op. Svært at sætte en finger på.
- Jeg syntes teksten i undermenuer (Chrome) er meget gnidret.
- Jeg syntes der skal GPS'er ind på dine billeder, så man kan se brugssituationen.
Det var direkte fra hoften. Den nye side er absolut pænere end din eksisterende, men det var nemmere for mig at se hvad det drejer sig om på den eksisterende.
Vigtigst er at du ikke opfatter undertegnede som tilnærmelsesvis en stil-autoritet :)
Jeg synes, at Jesper rammer rigtigt - og måske behøver du ikke underkende din egen autoritet som stil-autoritet!
Er enig med Jesper i at fonten er god.
Er fuldstændig enig med Jesper i det med banneret, og jeg vil endda kalde banneret for en katastrofe, ja undskyld! Det er simpelthen ikke til at få hoved og hale på banneret, fordi du propper alt for mange ting ind på ingen plads. Vis kun een tracker, og find den, som repræsenterer dit udvalg bedst.
Vil foreslå dig en vandret separator de 4 teasere og teaseren om Aarhus Kommune.
Jeg ville lave et enkelt og roligt headerbillede, da det nuværende tager meget opmærksomhed.
Giv plads til luft på siden: Der er mange kasser med billeder, tekst og forskellige placeringer. Desuden har du nogle ret lange overskrifter, hvilket kan skabe forvirring :-)
Dine Læs mere knapper på forsiden hopper og danser også lidt rundt på siden.
Det virker som om du VIL ha' den ene af de to dimser øverst til at lappe over den anden. Det er ikke nødvendigt. De må gerne være adskilt.
En forslag: Dine link-tekster kan stadig forkortes, denne her fx, "Bliv klogere på flådestyring, læg meget mere her". Du kan roligt forkorte den til "Bliv klogere på flådestyring. I forvejen ligner det et link, så det er ikke nødvendigt at fortælle folk, at de kan læse om flådestyring ved at klikke her...