Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cameye IP kamera til 299,-

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 07:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ups - Okay. Har fundet det.

- Og 1000 tak for nyttig info Lars Bachmann. :)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 07:11

dette link kan du bede om en rabatkode, så du kan købe kameraerne til favørpris. :-)

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 21:44

Blot til info, hvis der er flere der skal bruge et IP kamera, så bliver prisen sat op efter weekenden?

Så bestil nu, og hvis du køber to, så er der gratis fragt :)

(Og husk der er kun 3 måneder til jul, så det er en oplagt julegave)

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 21:51

Nogle der har købt dem, samt kan fortælle lidt om kvaliteten ? ... 

Overvejer et par stykker i huset sammen med min Synology Server, men kunne godt tænke mig at se lidt reelle film optaget med det, især i mørke.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Fra  Conseo Skrevet kl. 22:00

Henrik Kristensen:
Nogle der har købt dem, samt kan fortælle lidt om kvaliteten ? ... 

Hej Henrik.

Jeg ligger desværre ikke selv inde med billeder/video, men der er vist et par stykker her i tråden der har købt, så det kan være de kan byde ind med med lidt info?

Opløsningen er på 640x480, så det er jo ikke super opløsning, men det skulle være fint til mindre rum. Det smarte ved det, er at du kan styre det med din smartphone, og det har 360 graders panorering, og 120 graders tilt funktion.

Af den feedback jeg har fået er der enighed om at det er et godt og smart kamera til prisen.

Men lad os se om der er andre i tråden, som har brugt det i praksis der kan sige noget mere konkret.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 22:39
Lars Bachmann:

Af den feedback jeg har fået er der enighed om at det er et godt og smart kamera til prisen.

Men lad os se om der er andre i tråden, som har brugt det i praksis der kan sige noget mere konkret.

Jeg har købt fire kameraer og lige testet det ene, som skal bruges til mit kommende nye kontor i Hadsten. Kameraerne er efter min vurdering ganske udemærkede til prisen. Opløsningen er ikke voldsom, men til prisen fungerer det fint. Installationen var let og lige til. Den fjernbetjente rotation og tilt virker fint.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 22:44

John Nielsen:
Jeg har købt fire kameraer og lige testet det ene, som skal bruges til mit kommende nye kontor i Hadsten. Kameraerne er efter min vurdering ganske udemærkede til prisen. Opløsningen er ikke voldsom, men til prisen fungerer det fint. Installationen var let og lige til. Den fjernbetjente rotation og tilt virker fint.

Hvordan ser det ud når der bliver mørkt, er det til at se noget brugbart stadig ? 

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 22:59
Henrik Kristensen:

Hvordan ser det ud når der bliver mørkt, er det til at se noget brugbart stadig ?

Nu er det jo ikke en natkikkert. :-)
Men umiddelbart virker kameraet fint, selv når der ikke er direkte spotlys på. :-)

Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 21. Oct 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:19
Kan se du har købt en Cameye.
Før jeg køber en, skal jeg være sikker på at man kan tale ud igennem kameraet og at man kan se live video af sit hjem mens man er et helt andet sted?

Håbede du kunne svare på det og om du er tilfreds?
Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Fra  Conseo Skrevet kl. 20:33

Du kan logge på fra et hvilket som helst sted (Der skal dog være Internet), og se live video fra kameraet. Du kan også høre lyd, hvis det er det du tænker på, når du skriver tale ud igennem kameraet?

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)