Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tåbelige københavnerpolitikere - del 1

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har skrevet 'del 1', fordi jeg forventer der kommer en del 2 og 3 osv. 

Beskræftigelses- og integrations minister Anne Mee Allerslev har desværre ikke styr på noget som helst. Først har hun ikke forstået hun har bundet kommunen til at bruge 40 millioner på verdens næstdyreste cykler - kun overgået af dem hun køber til Københavns Kommune næste gang (med el motor og gps), men nu siger hun til Politiken:

"Tingene [på Nørrebro] virker tilfældige, og der er stadig butiksdød og usammenhængende rum". Til folk der ikke bor på Nørrebro kan jeg oplyse, at dette skyldes man har begrænset adgangen for bilister. Men det problem, som Allerslev selv har skabt, skal nu løses med en citat 'uventet gave' på 3,1 million kroner fra københavnske skatteborgere. Allerslev havde ønsket 5,5, hvor af 500.000 skulle bruges til at udarbejde en plan der involverer ønsker og forslag for beboere og handelslivet.

Totalt spild af kommunens penge, der reelt handler om at politikerne kan stå på Nørrebro og fortælle vælgerne man lige har 'foræret dem' nogle millioner.

Anne Mee Allerslev bekymrer sig - i lighed med Frank Jensen, Morten Kapell og Pia Allerslev slet ikke om at København er havnet på en bundskraber i forhold erhvervsklima. De bekymrer sig heller ikke over at København skattemæssigt er den dyreste millionby. Næh, de vil give gaver.

Insane...

http://politiken.dk/ibyen/nyheder/gadeplan/ECE2078869/shawarma-mestre-og-31-mio-kr-pynter-paa-noerrebrogade/

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 21:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

No at bruge Amino til at reklamere for en kommunalpolitiker, synes jeg er lige vel overdrevet misbrug. 

Din "sag" som sådan kan jeg forholde mig til, men fri mig for valgplakater, tak.

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Skrevet kl. 21:40

Hvor ser du valgplakaten?

Du tror da vel ikke jeg har tænkt mig ikke at diskutere politik i Amino's politik-forum under en kommunalvalgkamp? Altså helt seriøst?

Her er emnet så, at Københavns Kommune har dumpekarakter fra DI i erhvervsklima. Butikkerne lukker på Nørrebrogade. Hvad gør det eksisterende flertal? Poster millioner af skattekroner i at rette op på en situation de er direkte skyld i. Bilerne og butikkerne er væk. Det samme flertal futter penge af på at lave cykelstier og købe cykler til 90.000 kroner pr. stk, som så skal udkonkurrere selvstændige med cykeludlejning.

---

Der er kun en ting at sige til dit ønske om at bliver 'fri' for noget: Lad være med at læse det.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 21:49

"Valgplakaten" - tja, hvad vil du ellers kalde din signatur?

Og så skrev jeg jo faktisk at jeg er enig i sagen, som du beskriver.... men det opfattede du ikke lige.

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Skrevet kl. 22:22

Fru Hartmann:
"Valgplakaten" - tja, hvad vil du ellers kalde din signatur?

Det vil jeg kalde min signatur. Jeg har næsten lige rettet den, så den indeholder min anbefaling af hvem man, som ung, som iværksætter, som ledig, som borger i København bør stemme på til kommunalvalget 19. november. Det ser jeg intet odiøst i, ligesom jeg heller intet odiøst ser i din signatur eller folk der 'reklamerer' for en sag eller deres produkt/virksomhed. Det ville være værre hvis jeg forsøgte at fremstille mig selv som en neutral kommentator.

Fru Hartmann:
Og så skrev jeg jo faktisk at jeg er enig i sagen, som du beskriver.... men det opfattede du ikke lige.

Jov, det gjorde jeg nu, men det er jo reelt min signatur du er utilfreds med. Jeg har da overvejet at opgradere til AminoPlus. Så kan jeg sætte den rigtige valgplaket ind og får du ret med tilbagevirkende kraft :)

Og netop fordi det er valgkamp, så er det helt sindssygt hvad der kommer af løfter fra politikere, der har haft fire år til at løse selv samme opgaver. Det kommer vi jo til at se dagligt fra nu af. Sidste gang lovede Radikale at holde Dansk Folkeparti uden for indflydelse. For at Bondam kunne få en borgmesterpost lavede man så en aftale om at DF fik en masse betalte udvalgsposter, hvis de gjorde ham til borgmester. Det er dét mandat Anne Mee Allerslev har overtaget og det er jo forsent at påvirke noget efter 19. november.

Blandt de partier der pt. forhandler Københavns Kommunes endelige budget - og som har flertallet - var man på forhånd enige om at det var et ultimativt krav at skatter og afgifter for erhvervsliv ikke kunne lettes. Der skal sendes nogle gaver af sted til gengæld for stemmer :(

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 22:31
@jesper, du bør nok starte med at læse regler for sin signatur http://www.amino.dk/wikis/faq/hvad-er-amino-signatur-og-hvordan-laver-jeg-den.aspx

Her vil du kunne læse at signaturen kun er for dig og din virksomhed, ikke andre. såååå den holder kun indtil den anmeldes, tilgengæld sparer du et plus medlemskab
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)