Godaften derude, Så blev det endelig min tur til at sidde i det varme sæde og blive skudt på ;) Jeg vil super gerne have jer til at komme med noget ris og ros på mit lille projekt Rock Jewelry, som er en webshop med salg af smykker til kvinder. Hvis du gider at bruge et minut eller to derinde, og derefter komme med hvad der virker, og hvad der bestemt ikke virke, bliver jeg rigtig glad.
Mvh Gustav |
Ganske fin shop, selvom jeg synes den minder meget om andre man ser.. Du skal dog roses i forhold til, at den virker virkelig ren, brugervenlig og overskuelig. Lige mine punkter i forhold til det, som jeg mener du skal se på:
- Dine billeder på forsiden er ikke lige store, så knappen under billedet er ikke i samme højde som de andre.
- Hvorfor har du et felt der hedder "Shop", når man kan trykke på de forskellige kategorier ved siden af og så er man også i shoppen?
- Din tekst i bunden på forsiden omkring "Velkommen til Rockz Jewlry" virker malplaceret.
- Din bund er forkert. Den bliver for lang da du har bedst sælgende smykker liggende dernede. Fjern dem
- I bunden står der "Min burger" - formoder det skal være "Min bruger".
- Når man kommer under "Min burger", så ser søgefeltet forkert ud i Safari og under "Nye kommentarer" står der "admin on Hjertehalskæde" - hvad skal jeg bruge det til? Og få det oversat til dansk.
- Under "Kontakt" står der "Contact us". Oversæt det til dansk.
- På nogen billeder står der "Sale" - oversæt det til "Udsalg" eller "Nedsat".
- Hvorfor står der Twitter midt i det hele i bunden?
- De sociale medier synes jeg du skal rykke op i headeren.
- Når man skal vælge en str på en ring, så står der "Vælg en indstilling". Det skal nok omformuleres.
- Når jeg tilføjer noget til kurven, så kommer der en boks frem hvor der står "Continue shopping" og "Go to checkout" - oversæt det!
- Derudover står der i teksten "Dråbeørering was successfully added to your shopping cart" - igen oversæt det!
- Under "Kasse" er der også flere felter du skal oversætte til dansk!
Nu synes jeg, at jeg har fået set det godt igennem og du kan nok se at der er en del du skal oversætte til dansk. Så få kigget det hele igennem!