Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er det min tur til at få lidt feedback

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften derude,

Så blev det endelig min tur til at sidde i det varme sæde og blive skudt på ;)

Jeg vil super gerne have jer til at komme med noget ris og ros på mit lille projekt Rock Jewelry, som er en webshop med salg af smykker til kvinder. 

Hvis du gider at bruge et minut eller to derinde, og derefter komme med hvad der virker, og hvad der bestemt ikke virke, bliver jeg rigtig glad.

Jeg håber at der er nogle der vil bidrage med den fantastiske hjælp, 

Mvh Gustav 

www.rockzjewelry.dk

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 21:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ganske fin shop, selvom jeg synes den minder meget om andre man ser.. Du skal dog roses i forhold til, at den virker virkelig ren, brugervenlig og overskuelig. Lige mine punkter i forhold til det, som jeg mener du skal se på:

- Dine billeder på forsiden er ikke lige store, så knappen under billedet er ikke i samme højde som de andre.

- Hvorfor har du et felt der hedder "Shop", når man kan trykke på de forskellige kategorier ved siden af og så er man også i shoppen?

- Din tekst i bunden på forsiden omkring "Velkommen til Rockz Jewlry" virker malplaceret.

- Din bund er forkert. Den bliver for lang da du har bedst sælgende smykker liggende dernede. Fjern dem

- I bunden står der "Min burger" - formoder det skal være "Min bruger".

- Når man kommer under "Min burger", så ser søgefeltet forkert ud i Safari og under "Nye kommentarer" står der "admin on Hjertehalskæde" - hvad skal jeg bruge det til? Og få det oversat til dansk.

- Under "Kontakt" står der "Contact us". Oversæt det til dansk.

- På nogen billeder står der "Sale" - oversæt det til "Udsalg" eller "Nedsat".

- Hvorfor står der Twitter midt i det hele i bunden?

- De sociale medier synes jeg du skal rykke op i headeren.

- Når man skal vælge en str på en ring, så står der "Vælg en indstilling". Det skal nok omformuleres.

- Når jeg tilføjer noget til kurven, så kommer der en boks frem hvor der står "Continue shopping" og "Go to checkout" - oversæt det!

- Derudover står der i teksten "Dråbeørering was successfully added to your shopping cart" - igen oversæt det!

- Under "Kasse" er der også flere felter du skal oversætte til dansk!

Nu synes jeg, at jeg har fået set det godt igennem og du kan nok se at der er en del du skal oversætte til dansk. Så få kigget det hele igennem!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 21:51

Tusind tak Kenn! 
Det er lige sådan noget jeg eftersøger - Perfekt!  

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:01

Hej Gustav

Mine øjne faldt lige over et par stavefejl:

Øverst: Øreringe hedder ørenringe.

Nederst: Går udfra at der skal stå "bruger" og ikke burger 

En fed side :-)

Fra Århus
Tilmeldt 16. Sep 13
Indlæg ialt: 34
Fra  Visu Skrevet kl. 22:30

Hej Gustav.

Synes også siden er forholdsvis flot, men der er plads til forbedringer.

Der kommer lige nogle hurtige bud på, hvad du kunne gøre bedre:

- Få gjort "call-to-action" synlig, da den pt. er usynlig, hvis man ikke har valgt en størrelse.

- Skriften på højre banner er svær at læse, især den røde

- Udnyt pladsen i toppen mere optimalt... Skriv evt. tre-fire kvalifikationer f.eks. "fri fragt" "30 dage returret" osv. 

- Et slogan under logoet, vil hellere ikke skade

- Savner en "om os" knap

- Hvor kan man tilmelde sig nyhedsbrevet?

- Super med prisfilter, men du kan nemt brug flere filter f.eks. filtrering af størrelse, guld/sølv, mærke osv..

- Rubrikken "Kategorier" er ens med "Gå til kasssen" inde i kurven. Dette synes jeg er synd, da det distrahere forbrugeren et farligt sted.

- Der er en streg over teksten "søg" i kurven, hvilket virker lidt uprofessionelt. Dernæst forstår jeg ikke feltet "nye kommentarer)

- Jeg er hellere ikke så glad for de røde priser, da det får siden til at virke mindre gennemført...

Håber du kunne bruge det konstruktivt! 

Held og lykke med din shop

Mvh. 

Mads Lauridsen

Få en gratis tilstandsrapport for din Adwords konto her www.malano.dk.   

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 22:41

Ja - hm - allerførst ville jeg jo gerne rette Fri fragt på alle ordre til Fri fragt på alle ordrer. 

Jeg ville nok også lige rette Min burger til Min bruger. Lur mig, om ikke der er flere af den slags småting, når jeg så hurtigt finder 2. :)

Der skete en fejl, da jeg forsøge at gå fra underside til forside??

Tekster. Jeg synes, du kan gøre mere ud af produkttekster. Jeg synes, det er lidt for poppet med udtryk som "Vi kører et helt vildt tilbud" og "En stilet ring". Jeg mener - stilet er en sko - men derfor kan ringen jo godt være stilfuld. 

Mange af teksterne er også meget korte. 

Men tænk på, at med nice to have-produkter som disse er det virkelig vigtigt at friste og appellere til drømme. 

Drømme om skønhed, kærlighed, stil ...

ModCloth  indleder fx hver eneste beskrivelse af en kjole med en lille historie. Fx sådan: "Du bliver oversvømmet af invitationer, når du fremviser denne fine kjole ..."

En lille fælles historie, der placerer kunde og varer i en fælles kontekst. Det får kunden til at se sig selv med varen på. :)

Et par andre småting: Hvis det var muligt at tilføje vare til kurv, før man vælger størrelse, risikerer du ikke at bounce kunder, der ikke lige fatter proceduren. Din købeknap er næsten højrød - jeg synes, det er lidt en alarmfarve. Har du overvejet fx grøn?

Dit nyhedsbrev - har du overvejet hello bar eller grafik i toppen for at gøre opmærksom på det? Du kunne evt. give rabat på første køb, hvis man tilmelder sig nyhedsbrev. Du kunne også sende gratis - men kun hvis man tilmelder sig nyhedsbrev. 

Held og lykke. Smile

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 22:49

Det hedder vel ikke ørenringe?? Det hedder da øreringe.

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 23:15

Jens Andersen:

Det hedder vel ikke ørenringe?? Det hedder da øreringe.

Det har det gjort i hvert tilfælde..... jeg ved ikke om det gælder endnu :)

De fleste ting er sagt:

den røde farve = alarm

lidt/meget steril side

Flotte billeder (y)

Tilføj en masse gode tekster

Velkommen i kredsen af webshops!

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 23:27

Tusind tak til jer allesammen! Det her hjælper utroligt meget :)
Jeg vil løbende samle op på det og opdatere tråden her.

I er guld værd :)

Mvh Gustav 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)