Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online Beregner

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer! :)

Jeg har med min fætter udviklet en online beregner af huslejepriser.

Det er en vejledende beregner som selvfølgelig ikke kan give det præcise tal man betaler for meget, men kan give en vejledende beregning af huslejen. Den er startet for to dage siden, så jeg vil egentlig høre, om I vil tjekke den, og komme med konstruktiv kritik, så vi kan rette den til så godt som muligt.

www.tjekdinleje.dk

Jeg håber på at høre fra jer, og tager som sagt heller end gerne med konstruktiv kritik, så vi kan gøre siden så god som mulig.

/Sune 

Fra Horsens
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 300
Fra  Produkt-Guiden.dk Skrevet kl. 20:02

Hej Sune.
Det er en rigtig flot side i har fået lavet der :-)

Dog vil jeg sige vedr. beregneren, så lav Stand af bad og køkken som en dropdown menu.
Jeg ved ikke hvad vi går udfra som bruger.

Er det 5 ud af 100
eller
5 ud af 10?

Ellers flot arbejde!.

Dbh.

Fra Århus
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:05

Tak for dit svar! :)

Det er en rigtig god idé, som vi vil få kigget på.

Sune 

Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:07

Hej Mads

Tak for respons!

Valget af slider frem for drop down er sket med et henblik på den hurtigste brugeroplevelse ;)
Modsat rigtig mange andre sider er vi ikke særlig interesserede i at folk bruger en masse tid på vores forside.. Tanken har fra starten af været, at folk skulle kunne komme så hurtigt fra A til B som muligt, med så få klik som muligt ;)

Jeg kan dog afsløre, at det er en tidelt skala vi arbejder med ;)

Igen tak for respons!

Anton 

Tilmeldt 19. Aug 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:07

Meget fed side, som virker overskuelig og pæn. Men kan i beskrive logaritmen lidt nærmere. Og så kunne jeg godt tænke mig at høre jeres forslag på hvordan denne side er relevant. Jeg forestillede mig, at man som boligsøgende kunne bruge siden til at finde den gennemsnitlige husleje i et givent postnummer. Men da det lader til at siden kun er beregnet til folk med bolig (som allerede ved hvad de betaler), så kan jeg undre mig over hvad man skal bruge den til. Når jeg f.eks tjekker min egen husleje, så får jeg et interval jeg kan spare, men samtidig skriver i omhyggeligt at algoritmen kun er vejledende. Dette giver ikke så meget mening for mig, da jeg vil mene at man uden baggrund om algoritmen, ligeså godt selv kunne lave en ca. beregning, og gå videre med den til lejerforeningen.

Ellers lækkert design. 

Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:15

Hej Emil

Du har helt ret i at siden primært er til folk der allerede har bolig. Samtidig kan den dog også bruges af boligsøgende til at tjekke om den leje en udlejer reklamerer med er fair samtidig med at udlejere kan bruge den til at finde en fair husleje til deres lejemål ;)

Vores beregning er vejledende ja, men udarbejdet sammen med lejerforening.dk for at give det mest brugbare resultat - så den er absolut ikke helt ved siden af! Og ja, du kan sagtens selv lave regnestykket, og det kan findes online. Vi har gjort et par ting for at gøre det mere præcist. Men som du siger, så er det ikke krævet at folk går gennem os. Vi vil blot hjælpe dem, der ikke selv lige kan overskue det, eller dem der kan, men som er dovne, til at finde ud af det på en let og elegant måde ;)

Og tak for respons! Vi tager det til os og bruger det i den videre udvikling ;)

Mange hilsner

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)