På fairwin.dk vil vi snart lancere muligheden, for at vores brugere kan få point, for at tilmelde sig nyhedsbreve. I den forbindelse skal vi bruge nogen, som er klar på at få en god pris på signups til deres nyhedsbrev.
Vi er godt klar over, at kvaliteten kan være svingende, men vi har alligevel lyst til at afprøve, om kommende kunder kan opnå stor værdi i modtagerne.
Prisen er 1 kr. pr. signup, dog minimum 250 signups. Prisen gælder kun til og med den 30/9 2013, så skynd dig at sende mig en privat besked eller en mail på jl@fairwin.dk. Du er også velkommen til at ringe på 51 88 49 35.
kan ikke helt forstår hvorfor skal jeg købe et produkt som I siger at I faktisk ikke kan stå indenfor
Tror mere at du skal se produktet som portoen for at få omdelt fysiske reklamer, det er reklamer til en udefineret målgruppe der ikke specifikt har efterspurgt din reklame. Med andre ord er det ikke sikkert at du får noget ud af det, fordelen her er bare at du kan måle om du får noget ud af det. Du kunne jo starte med en mindre portion og teste det.
Iøvrigt tror jeg ikke du finder leads til den her pris andre steder, uagtet kvaliteten.
Jeg har ikke helt tjekket hvordan hans system fungere, men det optimale ville jo være at man kun fik signups fra en forudbestemt målgruppe (Det kunne være en idé at lade brugerne udfylde dette på deres profil, og derved få en bedre kvalitet.
kan ikke helt forstår hvorfor skal jeg købe et produkt som I siger at I faktisk ikke kan stå indenfor
Hej Jesper
Jeg nævner blot, at i og med at personerne der tilmelder sig er tilfældige her i første omgang, så vil kvaliteten naturligt nok være svingende. Eksempelvis vil en dreng på 17 år højst sandsynligt finde et nyhedsbrev omkring rynkefjerner irrelevant... Håber du forstår min pointe :-)