jeg har aldrig skrevet at jeg ikke havde 5000 kr. til en webshop! vedr. køb af varer, så kan jeg fortælle at jeg har indgået nogle aftaler allerede, så det er ikke det som er problemet.
ja jeg tager imod alt det hjælp jeg kan få, og et var også derfor jeg skrev et oplæg herinde, da jeg ved at der er mange som gerne vil hjælpe.
Så synes jeg du skal bede nogen om, at lave en webshop til dig.. Og du kan stille mere specifikke spørgsmål til dem i forhold til hvilke systemer de vil bruge, design og alt det der.
Men start med at lave en kravspecifikation, beskriv hvordan hjemmesiden skal se ud (måske du kender til nogen webshops som du synes er flotte) og så skal du beskrive alle de funktioner som webshoppen skal besidde.
Gør dit hjemmearbejde ordenligt og du vil få en præcis pris samt det rette produkt.
Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.
Spændende projekt, du har gang i, men som andre også er inde på, så skal du have lavet en mere indbydende shop. Jeg har et par idéer til, hvordan den kunne se ud + hvilke ting, du kunne inddrage.
Skriv til mig på mail: christian@christianjohnsen.dk og fortæl mig om dine tanker og hvorfor du har valgt at starte lige netop en webshop. Herefter ser vi på, hvilke mål du har for shoppen og hvad du mener, den skal kunne.
Hvis du gerne vil have en flot hjemmeside som også er responsive og hvor du let kan aktivere en billig webshop så vil jeg meget gerne hjælpe dig med at få sat en flot side op. Jeg ejer NemmeHjemmesider.dk og der kan du uden opstartsgebyr komme igang med din egen hjemmeside med webshop og den måndlige hosting starter fra kun 102 kr og det er incl webshoppen.
Hvis du er interesseret i at høre mere så skriv eller ring endelig og kontakt oplysninger kan du finde på NemmeHjemmesider.dk