Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg står og mangler en super webshop!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Varde
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 18
Fra  spiritusforretningen.dk Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa..

Jeg har fået en super idé, og har købt domænenavn og webhotel, men skal ha lavet mig en webshop.

Er helt ny indenfor det fag, så kunne godt tænke mig at høre om der er nogen som har en idé hvad der er bedst osv.

Hvad må en webshop koste? og hvad kan man få for pengene? :-)

håber på lidt hjælp :-)

MVH

Michael Valentin

Fra Varde
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 18
Fra  spiritusforretningen.dk Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

ps. da jeg er helt nystartet, så er der ikke store penge at gøre godt med indtil videre :-(

Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt opsætte en Ubercart eller Magento webshop for dig for 500kr.

Skal også nok sørge for at smide lidt goodies i form af guider etc indover så du ikke bare står med et system, og ingen ide om hvordan du kommer i gang.

Fra Gentofte
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du skrive lidt mere om hvad din hjemmeside skal kunne ? Ellers er det lidt op ad bakke at hjælpe dig med en pris. dbh Dennis

Fra Varde
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 18
Fra  spiritusforretningen.dk Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.. :-)

se, nu er jeg lidt lost igen hehe.. hvad betyder det som du vil lave for 500 kr??

jeg er begyndt at lave en hjemmeside, men er virkelig gået i stå :-(

www.spiritusforretningen.dk hedder hjemmesiden.

Fra Varde
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 18
Fra  spiritusforretningen.dk Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

det der er meningen ved det jeg har gang i, er at jeg vil forhandle spiritus til erhverv og private.

hvor jeg levere tingene til dem efter de har bestilt og betalt over webshoppen.

jeg skal ha sådan at jeg kan sende tilbud på mails ud, og webshoppen skal være nemt at gå til for mine kunder.

Webshoppen skal på længere sigt være spiritusets svar på just-eat. (ja jeg har store drømme)

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Et par problemer med din side.. Måske du skal læse op på reglerne - i forhold til hvad du må og ikke må! Du må IKKE sælge til alle.. Og du må IKKE tage billeder fra Google eller andre steder, da du ikke har rettighederne til dem.

Hvis du virkelig regner med, at du skal være en slags Just Eat for spiritus, så skal du da smide nogen penge i projektet.. Ingen køber fra den side som du har lavet nu!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Med mit tilbud på 500kr, mener jeg hermed installering af webshop system på dit eget webhotel.

Derefter har du selv ansvar/kontrol over det, og kan gå i gang med at smide varer ind som du kan sælge. Systemet er klar til almindelig bankoverførsel, såvel som dan-/og kreditkort betaling såvel som paypal.

Så efter installeringen af systemet giver jeg altså ingen support / hjælp på det - men sender diverse links til guider mm.

Fra Varde
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 18
Fra  spiritusforretningen.dk Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg må gi dig ret :-)

nej jeg må ikke sælge til alle, og dog. alle over 18 år må jeg sælge til selvfølgelig.

billederne på siden af div. flasker havde jeg sat ind for at se hvordan det så ud, og det var ikke meningen at det sku ud på nettet. så de bliver slettet nu.

ja på længere sigt vil jeg da gerne lave det til en slags just-eat. og ja det kræver mange penge, men det er ikke noget jeg vil gå i gang med nu her, da pengene slet ikke er til det,!

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Men hvis pengene er til det nuværende niveau som du viser, så er det spild af penge for det vil ikke blive en succes.. Hvis du ikke har 5.000 kr. til en nogenlunde flot webshop, hvordan har du så råd til at købe spiritus ind?

Hvis du kender nogen som kan hjælpe dig, så tag endelig imod deres hjælp - det er der brug for.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)