Hej Amino. Som tidligere skrevet har jeg per 1. august startet min virksomhed op og i den forbindelse vil jeg gerne give jer et ekstraordinært godt tilbud. De næste syv dage har i mulighed for at få oversat jeres hjemmesider, tilbudsmaterialer eller hvad det nu er til 50 øre per ord ekslusiv moms. Jeg er cand. mag. i tysk og historie og er desuden tysker og opvokset tosproget. Jeg har oversat en hel del hjemmesider til tysk, så oversættelsesopgaver ligger lige til højrebenet for mig. De næste syv dage, altså til på onsdag den 25. september klokken 24:00 har du mulighed for at få en top oversættelse til 50 øre per ord. kontrakter, forretningsbetingelser og lignende juridiske tekster giver jeg særskilte tilbud på, da det her drejer sig om lidt vanskeligere tekster. Du er velkommen til at kontakte mig på kontakt(a)gogermany.dk eller www.gogermany.dk/kontakt for at aftale nærmere. Jeg glæder mig til at høre fra dig. Lars PS: jeg har ikke mulighed for at svare i weekenden, da jeg opholder mig i udlandet, men vender stærkt tilbage mandag morgen. |
Herzlichen Glückwunsch, Landsmann Wünsche viel erfolg!