Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på oversættelser til tysk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København V
Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 206
Fra  Brainiac Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Som tidligere skrevet har jeg per 1. august startet min virksomhed op og i den forbindelse vil jeg gerne give jer et ekstraordinært godt tilbud. 

De næste syv dage har i mulighed for at få oversat jeres hjemmesider, tilbudsmaterialer eller hvad det nu er til 50 øre per ord ekslusiv moms. Jeg er cand. mag. i tysk og historie og er desuden tysker og opvokset tosproget. Jeg har oversat en hel del hjemmesider til tysk, så oversættelsesopgaver ligger lige til højrebenet for mig.

De næste syv dage, altså til på onsdag den 25. september klokken 24:00 har du mulighed for at få en top oversættelse til 50 øre per ord. kontrakter, forretningsbetingelser og lignende juridiske tekster giver jeg særskilte tilbud på, da det her drejer sig om lidt vanskeligere tekster.

Du er velkommen til at kontakte mig på kontakt(a)gogermany.dk eller www.gogermany.dk/kontakt for at aftale nærmere.

Jeg glæder mig til at høre fra dig. 

Lars

PS: jeg har ikke mulighed for at svare i weekenden, da jeg opholder mig i udlandet, men vender stærkt tilbage mandag morgen.

Tilmeldt 14. Nov 12
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 19:11

Herzlichen Glückwunsch, Landsmann Skype-Smile Wünsche viel erfolg!

Fra København V
Tilmeldt 12. Sep 13
Fra  Brainiac Skrevet kl. 19:34

Vielen Dank :-)

Fra Sønderborg
Tilmeldt 10. Apr 11
Indlæg ialt: 133
Fra  MMASHOP.DK Skrevet kl. 13:40

Ikke dårligt, kunne jeg måske godt bruge.

Tilbyder du også korrektur læsning?

www.mmashop.dk  Alt til MMA, Karate,Kickboxing,Taekwondo,Judo,BJJ,Jiu Jitsu,Muay Thai, Kosttilskud, Streetwear og trænings udstyr.

Husk at se vores blog - www.mmashop.dk/blog

Vi er skam også på google med nyheder om MMA Udstyr https://plus.google.com/+MMAShopDK

Følg vores RSS Feed: http://www.mmashop.dk/index.php?route=feed/google_product_feed

Fra København V
Tilmeldt 12. Sep 13
Fra  Brainiac Skrevet kl. 13:46

MMAGEAR.DK:

Ikke dårligt, kunne jeg måske godt bruge.

Tilbyder du også korrektur læsning?

Absolut. Skriv til kontakt(a)gogermany.dk. Det skal vi nok finde ud af :-)

Fra København V
Tilmeldt 12. Sep 13
Fra  Brainiac Skrevet kl. 15:48

Så når vi deadline på tilbuddet, men du kan stadig nå det. 

Jeg tilbyder som ovenover skrevet oversættelser til tysk til 50 øre eksklusiv moms og der er stadig plads til flere. 

Udover oversættelser er der mulighed for korrekturlæsning, tekstforfatning, online markedsføring, kundeservice osv.. 

Skriv til kontakt(a)gogermany.dk og lad mig høre, hvad du har brug for. 

Venlig hilsen, 

Lars

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)