Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rækkefølge til opstart?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Aug 12
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvilken rækkefølge følger/fulgte i da i startede webshop?

Jeg tænker i stil med dette, er lidt i tvivl om hvilken rækkefølge der er bedst at gå.

1. Produkt / Koncept findes

2. Domæne købes

Her er jeg lidt i tvivl, kontaktes producenter/leverandører først eller bygger man webshop først?

3. Producent

4. Webshop

5. Varene lægges på webshop

6. Salg (mangler der nogen punkter?)

7. Efter lidt tid tælles omsætning og der vurderes om man skal momsregistreres?

Jeg har domæne og koncept, ved hvad jeg vil sælge, mangler producenter/produkter og webshop. Hvilken vej vil i mene jeg skal gå?

Shoppen skal mest fungere til supplement til min uddannelse og som hobbyprojekt så bare det kan løbe rundt er jeg glad.

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 10:30

Vil helt sikkert mene du skal finde producent før webshoppen laves, uden producent kender du jo ikke prisen på produktet og derved hvad du kan tjene.

Synes du mangler et punkt der hedder markedsføring selvom det jo falder inde lidt forskellige steder.

Tilmeldt 7. Aug 12
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 11:36

Tænker bare det også er farligt at finde producent og evt købe varelager hvis nu webshoppen trækker ud eller der opstår andre komplikationer pga den? Det er vel webshoppen som holder hele virksomheden, producenter kan vel "altid" findes? Men ja giver dig også ret, derfor jeg er lidt i tvivl om rækkefølgen.

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 11:42

Nu ved jeg jo ikke hvad du vil sælge men det er jo ikke sikkert der findes mange producenter af din vare-type. Desuden mente jeg ikke du skulle købe en masse fra dem, men bare få skabt kontakten før du byggede wenshoppen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)