Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger større varepartier - næsten alt har interesse.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Gedved
Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 00:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vi søger større varepartier af mærkevare eller kvalitets vare til fornuftige priser.
Vil gerne understrege at vi ikke har interesse i små varepartier og søger udelukkende til mellem 10.000-10.000.000kr.
Hvor meget det fylder er ikke så vigtig, så længe der er noget mængde i partiet.

Varerne skal som sagt helst være mærkevare, men det må tilgængæld gerne være madvare, drikkevare, isenkram, elektronik, tøj eller lign.
Har også interesse i vare af store mængder, der er ved at løbe af dato og hurtigt skal videre. Konkursbo, overskudsproduktion, fejlbestillinger osv. kom bare med det ;)

Måske har du en god parallelimport aftale eller lign. dette har også interesse så længde leveringsprisen til DK er fornuftig inkl. fragt og afgifter.

Dette er en seriøs henvendelse, så venligst også send seriøse tilbud! Forvent ikke at tjene din første million, men forvent et fremtidigt samarbejde hvor der er plads til at alle kan tjene nogle gode penge.
Penge og lagerplads er der styr på, så vi mangler bare de rigtige vare. Selve betaling vil forgå på deponeringskonto, men detaljerne gives der senere når forhandlingerne er på plads.

Ser frem til at høre fra jer og det er udelukkende PM som bliver besvaret ellers kan der skrives til info@danskb2b.dk

Fra Nibe
Tilmeldt 4. Sep 07
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 13:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har en bunke svømmeudstyr som skal aftages, da jeg snarest lukker min webshop (www.vandklar.dk) og her er en oversigt med cirka tal:

350 stk. badehætter i diverse farver (latex)

850 latex strømper i forskellige størrelser

900 ørebånd til at have på i svømmehal i børnestr. Og voksenstr.

500 stk. ørepropper (de fleste i skum men også andre)

350 stk. solariebriller (skaller)

100 stk. næseklemmer

25 stk. vandtætte mp3 afspillere

5 stk. vandtætte pulsmålere

Der er for cirka 140.000 kr. i udsalgspris, men sælger dem gerne noget billigere da jeg som sagt snart lukker min webshop…

Har du et bud ?

Vh.

Klaus Frederiksen

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)