Lige et lille hurtig tilbud her sent en Tirsdag aften. Jeg tilbyder Billig arbejdstøj til jer, fordi jeg gerne vil have et par gode indlæg på min Google+ omkring nogle af vores kunder. Dette er et forsøg hvor jeg udvælger nogle firmaer som referencer, der vil til hvert firma som vælger at deltage blive lavet reklame for deres firma på vores meget besøgte google+ hvor jeg vil forsøge at hype dette ved hjælp af vores facebook, blog og ligende sider. Jeg kan ikke love dette giver jer noget ud over de indgående links og besøg som der klart nok vil være nogle af. For at lave et tilbud som der er til at forstå vil jeg lave dette til kostpris. 10 Stk T-shirt med tryk i en farve 100 kr 100 Stk T-shirt med tryk i en farve 1000 kr og for at være 100 % sikker på at der er noget som er med på ideen laver vi også lige. Gratis opsætning til broderi til de første 3 som melder sig som test personer. NORMAL PRIS 599,00 KR Jeg har dog et par krav ! 1: I skal have en google + side med mindst 10 + 2: I skal min være 2 i firmaet ingen enkelamndsvirksomheder 3: I skal bruge de produkter i får lavet til jer selv og ikke til videre salg. 4: I skal linke til reference siden på min google + fra jeres egen google + side Håber ikke dette er alt for kompliceret :) PS Alle som skriver en kommentar til dette vil modtage en T-shirt fra vores nye kollektion af Mærket Njord i skal blot skrive jeres adresse og størrelse i en kommentar her under og kun det, helst ikke PB eller mail da dette vil være for bøvlet for mig :) Håber i vil tage godt imod dette og være med til at teste, hvad google + kan være med til at gøre for vores firmaer :) |
Billig arbejdstøj "næsten Gratis"
Mine hjemmesider: Fodboldtøj - Tryk på t-shirts
Thomas jeg nupper gerne 50-100 hvis det kan lade sig gøre :). |
Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!
Det vil vi gerne deltage i. Vi kan godt bruge 20 t-shirts. Vores G+ profil er her: https://plus.google.com/u/0/108594967609130528554/posts |
Er håbløst dedikeret til nørderi med maling og farver. - Nørder nu også med webshop og SEO.
Hej , Jeg kunnet være meget interesseret i dit tilbud. Har et vagtselskab og mange bekendte i brancher og vi bruger en del t-shirts med tryk + brodering. Kan du ikke smide mig en mail på : mikkel@preislersecurity.dk |
Kunne da godt nuppe en trøje, hvis det var ;-) Så kan man se hvilken kvalitet det er :-) Tror jeg skal op i en XXL. - Adresse: Agerskovvej 34, 7400 Herning :-) Mvh. |
Vil du tjene et gavekort gratis? Besøg www.tjengavekort.dk !
Morten tjek din privat besked :) Thomas |
Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!
Tak tak, så kan jeg jo se hvilken størrelse og trøje jeg skal have næste gang... Har tænkt på at bestille en trøje med tryk på flere gange hos dig :-) |
Vil du tjene et gavekort gratis? Besøg www.tjengavekort.dk !