Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor kan jeg ikke finde min side på google??

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hejza. 

Hvorfor kan min side ikke findes på google fra tid til anden..?

Jeg har købt et Domaine der hedder http://www.neglelakker.dk/ og er i den forbindelse så småt gået igang med at opbygge den når jeg har tid.

Det skal lige siges jeg ikke er en ørn til wordpress, og dette er et forsøg på at blive bedre da jeg finder det meget interessant.

Derfor følger jeg lidt med på google, for at finde hvilken side den ligger på. Men engang imellem som f.eks nu, er den ikke at finde på de første 20 sider, hvor den før har lagt på side 6. ( Jeg har kun haft den ca 1mdr )

Kenneth Nielsen

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 22:02

Har du installeret wordpress seo fra Yoast?

Søgemaskineoptimering er vejen frem i forhold til synlighed på søgemaskiner, som google, bing og yahoo.

Det betyder bl.a. at din hjemmesides titler, beskrivelser, overskrifter og indhold skal indeholde brugbare informationer, om hvad den pågældende side handler om.

Det gælder hver enkelt underside og forsiden. De skal have hver deres indhold med et bestemt emne/søgeord/søgesætning for hver, som du så skriver om på lige præcis den side.

Det kan meget vel være at det også hjælper nu hvor du har linket til din hjemmeside herinde fra amino.dk

Mvh Jens Andersen

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Tilmeldt 28. Feb 13
Skrevet kl. 22:12

Tak Jens

Er det en widget jeg skal hente fra yoast og installere..?

Fra Thorsø
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 127
Fra  Smart Charge Skrevet kl. 22:41

Du skal hente den plugin der hedder: seo by yoast, så skal du sætte dig lidt ind i hvordan du bruger den (læse om den, eller se det på Youtube)

Det tager kun 15-20 at få ret godt styr på den, og den tid er givet godt ud.

Dernæst skal du i gang med at skabe nogle back links til din side... og du er meget velkommen til at starte her: LINK INFO

Smart Charge - en nytænkende og fornøden service

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 22:49
Tilmeldt 28. Feb 13
Skrevet kl. 12:44

Tusind tak alle sammen, jeg starter i aften ;)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)