Hejza. Hvorfor kan min side ikke findes på google fra tid til anden..? Jeg har købt et Domaine der hedder http://www.neglelakker.dk/ og er i den forbindelse så småt gået igang med at opbygge den når jeg har tid. Det skal lige siges jeg ikke er en ørn til wordpress, og dette er et forsøg på at blive bedre da jeg finder det meget interessant. Derfor følger jeg lidt med på google, for at finde hvilken side den ligger på. Men engang imellem som f.eks nu, er den ikke at finde på de første 20 sider, hvor den før har lagt på side 6. ( Jeg har kun haft den ca 1mdr ) Kenneth Nielsen |
Har du installeret wordpress seo fra Yoast?
Søgemaskineoptimering er vejen frem i forhold til synlighed på søgemaskiner, som google, bing og yahoo.
Det betyder bl.a. at din hjemmesides titler, beskrivelser, overskrifter og indhold skal indeholde brugbare informationer, om hvad den pågældende side handler om.
Det gælder hver enkelt underside og forsiden. De skal have hver deres indhold med et bestemt emne/søgeord/søgesætning for hver, som du så skriver om på lige præcis den side.
Det kan meget vel være at det også hjælper nu hvor du har linket til din hjemmeside herinde fra amino.dk
Mvh Jens Andersen