Jeg har sørme fået en hel side i Nordjyske Stiftstidenes tillæg "Vores By" for Frederikshavn Kommune :)
Jeg blev interviewet i mandags og var ret spændt på at se hvor meget den kom til at fylde for jeg skulle jo fortælle om både skagen-terapi.dk, nordjyskfest.dk og min opstilling til byrådet i '09. Men selv billedet er godt - det var en fin septembergave! =D
Og sørme om jeg så ikke har fået den første reaktion - en bestilling på en softicemaskine!
Tidligere har avisomtale/annoncer ikke givet noget, men det har det altså gjort denne gang - dejligt.
Inden du scanner noget ind og ligger på nettet, vil jeg tage en snak med Nordjyske, det kan godt være de vil give dig lov, men de har trods alt ophavsretten.
Dernæst lige en sjov kommentar til dit glædesudtryk. Jeg gik ind på indlægget fordi der stod weee, og det ved jeg tilfældigvis noget om. Men det weee jeg kender er ikke et udtryk for glæde, nærmere en torn i øjet på en masse grosist virksomheder. Det betyder "Waste Electrical and Electronic Equipment" og er en afgift der skal betales ved handel med elektronisk udstyr. Nok ikke lige det du følte da su skrev indlægget