Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Internetudbyder til eget salg af dedikerede servere?

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Sep 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Connspire Aps Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Du anbefaler en iværksætter, der vil udbyde spil servere o.a internet relaterede tjenester, at han skal starte med at leje servere fra Hetzner?

Måske ved du det ikke, men for så vidt hvad angår spil servere, er ting som latency, peering alt afgørende for, om han får succes eller ej!!
Og der kan du da ikke, med dine fulde fem, anbefale en service provider som hetzner.... Hans kunder vil være væk, før han er overhovedet er begyndt!

Tilmeldt 17. Sep 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:37

Hej Ronnie. 

Tak for din hjælpsomlighed, men nu er jeg faktisk slet ikke begyndt endnu, og har bare leget lidt med idéen om det, da min hobby er at sidde og lave servere. Har ikke registreret noget eller købt dele til mine computere endnu :). Ville bare gerne høre hvad det sådan krævede, hvis man skulle ind i denne branche, og kan nu se at et datacenter nok er vejen frem, hvis jeg ville starte. 

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 12:37

Kim Belhauge:
samt er der regler i Danmark som begrænser antal af ip.

Regler der begrænser antal af IP ? Hvad mener du lige med det ?
De regler har jeg aldrig hørt om....

At der er mangel på IP4 adresser er en anden ting. Men det er ikke helt umuligt at få fat på IP4 adresser og køber du en erhvervslinie, så kan du ofte leje dem af udbyderen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:52

Nej det er nok det beset du kan er at finde en seriøs ISP i stil med NiaNet eller Siminn hvor du kan have alle din rack server..

Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Sep 13
Fra  Connspire Aps Skrevet kl. 12:54

Hej Egea.

Når du engang når dertil, hvor du tager en beslutning, så synes jeg du skal kontakte os :) Det koster ikke noget, at høre lidt om de optioner du har :) 

Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 16:16

Mikkel Mikjær Christensen:

egea:
200/200 mbits med ubegrænset download og upload

Det findes ikke.

Det vil jeg så lige fortælle min ISP at den forbindelse ikke findes som de forhandler :)

Mvh.

Jesper

Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Sep 13
Fra  Connspire Aps Skrevet kl. 17:22

Jesper:

egea:

Det findes ikke.

Det vil jeg så lige fortælle min ISP at den forbindelse ikke findes som de forhandler :)

Ja, vi må nok også hellere bede om dokumentation for vores 10gbps snabel!! Den er nok kun i virkeligheden 100mbit!! :)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ronnie - Connspire:

Jesper:

egea:

Det findes ikke.

Ja, vi må nok også hellere bede om dokumentation for vores 10gbps snabel!! Den er nok kun i virkeligheden 100mbit!! :)

Eller også er den ikke med reel ubegrænset trafik.

Kan den 10gbps forbindelse eksempelvis få lov at være maksimalt belastet med up- og download i døgndrift 365 dage om året, uden det får konsekvenser for prisen, eller udbyderen sænker hastigheden?

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Sep 13
Fra  Connspire Aps Skrevet kl. 19:50

John Nielsen:
Kan den 10gbps forbindelse eksempelvis få lov at være maksimalt belastet med up- og download i døgndrift 365 dage om året, uden det får konsekvenser for prisen, eller udbyderen sænker hastigheden?

Det er hypotese snak, og det vil aldrig ske at en 10gbps snabel vil belægges 24/7/365, og skulle det ske at der i en meget kort periode er brug for det, ligger der endnu en 10gbps fiber der kan aggregate trafikken. Og nej, der er selvfølgeligt et fair-use bilag fra vores leverandør, ganske ligesom alle andre har, så jeg er ikke synderligt bekymret, og vores kunder er endnu mindre bekymret. Så ja, hos os, når vi skriver fri trafik og 100mbit, eller for den sags skyld 200mbit, så er det saftsusemig det man får :) 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ronnie - Connspire:
Og nej, der er selvfølgeligt et fair-use bilag fra vores leverandør, ganske ligesom alle andre har

Ja, det bekræfter jo Mikkels påstand om ubegrænset trafik ikke findes. :-)

Fair use er ikke ubegrænset. Det er.. fair use. Der findes da bestemt sites, som vil kunne trække saften ud af selv en 10gbps forbindelse.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)