Vi er flyttet i nye lokaler og står derfor tilbage med 2 skibscontainere på 20 fod hver især, som vi har brugt til opbevaring af vores varelager. Begge containere er i pæn stand og har stået inde i en overdækket og opvarmet lagerhal. Containerne er belagt med trægulv/træplader, så der kan opstilles reoler i dem og f.eks. flyttes ting rundt med en palleløfter. Ydermere er der opsat lamper i begge containere (som dog let kan pilles ned).
Der medfølger en låsebom/lås til begge containere.
De er købt for 18.000 ex. moms for hhv. ½ og 2 år siden.
Billeder fremsendes hvis det har din interesse. Skriv her i tråden eller send en privat besked.
De er perfekte til mit nye project. Nemlig et tilflugtssted når zombierne kommer. Den ene skal bruges udelukkende til mad. Den anden til senge og ligende. Så mangler jeg kun 3 mere så jeg kan få bygget mig et fort de ikke kan komme ind til :D
Flytning kan altid arrangeres. De står i Esbjerg i øjeblikket. Jeg forventer at få så meget som muligt :) Vi har givet givet 18.000 ex. moms/styk, men vil gerne gå et godt stykke ned i pris, hvis man køber begge to.
Ja transport kan altid arrangeres men det koster jo altsammen....
Ideen med container er egentligt en nødløsning for os men den kan være rigtig til at komme videre hvis prisen er rigtig skarp :) du kan jo overveje hvad din smertegrænse er og så smide mig en besked ;)