Jeg ville ændre ændre knappen "Få et gratis tilbud" til noget andet. Forsøg med forskellige kombinationer til I ved hvad der virker, men undgå ordet gratis, for det er ikke en velsignelse for nogen at skulle betale for et tilbud. Og så undgår I også at være bundet af at arbejde gratis i ugevis for COOP eller andre store der ville benytte jer hvis I skulle nå derhen.
Jeg ville ændre ændre knappen "Få et gratis tilbud" til noget andet. Forsøg med forskellige kombinationer til I ved hvad der virker, men undgå ordet gratis, for det er ikke en velsignelse for nogen at skulle betale for et tilbud. Og så undgår I også at være bundet af at arbejde gratis i ugevis for COOP eller andre store der ville benytte jer hvis I skulle nå derhen.
Jeg tror du har smidt det her svar i den forkerte tråd.. :)
Angående videoen lyder det som en god idé, men skal bare lige have fat i et ordenligt kamera først!
Sådan en har jeg da haft engang for mange år siden, da jeg røg! :-)
Dengang kaldte vi denne dims for et "fyrtøj".
Jeg ville tilføje en landingsside mere, hvor dit fokus-søgeord er netop "fyrtøj". Jeg har ikke tjekket hvor mange, der søger på det ord, men det er da ærgerligt at gå glip af potentielle kunder, der bruger dette ord, fordi det ord slet ikke eksisterer på sitet.
Sådan en har jeg da haft engang for mange år siden, da jeg røg! :-)
Dengang kaldte vi denne dims for et "fyrtøj".
Jeg ville tilføje en landingsside mere, hvor dit fokus-søgeord er netop "fyrtøj". Jeg har ikke tjekket hvor mange, der søger på det ord, men det er da ærgerligt at gå glip af potentielle kunder, der bruger dette ord, fordi det ord slet ikke eksisterer på sitet.
Det havde jeg slet ikke tænkt på man kunne kalde det..! Vil lige se om jeg kan få det flettet ind!
- Jamen så ved du da hvor du kan købe dig en ny.. ;)
Hejsa Amino, jeg har nu fået arbejdet mig igennem nogle af de forslag som jeg synes kunne bruges, så en opdateret tændstik.dk er nu tilgængelig, så ville blive glad hvis i lige ville bruge et par sekunder på at skrive ris/ros om det nye! På forhånd tak!