Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd til billeder til hjemmeside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aabybro
Tilmeldt 4. Sep 13
Indlæg ialt: 3
Fra  Lavil Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoer,

Jeg har behov for et par gode fifs når det kommer til billeder af produkter, som skal på min hjemmeside.

Jeg laver selv nogle smykker og vil jo gerne have så lækre billeder som muligt på siden af dem, og gerne så ens som muligt, og så let som muligt :)

Så er der måske nogle herinde som kan hjælpe med et par gode råd om hvordan jeg skal gøre dette på den letteste/bedste og pæneste måde, således de tager sig godt ud på min side ?

Mht. kamera så har jeg et EOS500D med en 18-200 linse - så det tager super gode billeder, mangler blot som sagt lidt fif til at tage lækre billeder :)

pft

/Louise

Tilmeldt 31. May 09
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Et lille fif er at alle billederne skal være i samme størrelse. Dette giver en bedre kundeoplevelse

Tilmeldt 12. Jun 13
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja samme skalering og størrelse , så det ikke virker for rodet . Det plejer at være en god start
Held og lykke

<a href="https//.www.koedogko.dk">kødklubben</a>

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ud over de råd som folk er kommet virker det altså også rigtig godt at have ensarterede billede, dvs. at du f.eks. laver dem alle med hvid bagrund.

Der udover kan jeg godt lide at der specielt med smykker er et der viser hele smykket, et eller to close-ups af detaljer samt et eller to billeder af smykket på en kvinde/mand så man kan se størrelsen.

Rent teknisk kan du købe en lille billig lys-boks (eller lave en selv) så får du nemt flotte billeder

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Louise :

Hejsa Aminoer,

Jeg har behov for et par gode fifs når det kommer til billeder af produkter, som skal på min hjemmeside.

Jeg laver selv nogle smykker og vil jo gerne have så lækre billeder som muligt på siden af dem, og gerne så ens som muligt, og så let som muligt :)

Så er der måske nogle herinde som kan hjælpe med et par gode råd om hvordan jeg skal gøre dette på den letteste/bedste og pæneste måde, således de tager sig godt ud på min side ?

Mht. kamera så har jeg et EOS500D med en 18-200 linse - så det tager super gode billeder, mangler blot som sagt lidt fif til at tage lækre billeder :)

pft

/Louise

Hej

Det kan måske være med til at hjælpe dig utrolig meget omkring billeder, og hvordan de loader hurtigere på siden. ellers bliv en del af Kim Tetzlaff google+ side omkring at gøre siden hurtigere. Du kan ansøge her: Google+ Hastighedsoptimering og performance på hjemmesider

Jeg synes helt klart du skal få kigget på det her: http://mainroach.blogspot.dk/2013/09/png-compression-5-simple-improvements.html

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)