Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Young Enterprise deltagere søger sponsorer

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino,

Jeg skriver på vegne af en ung iværksætter gruppe, som netop er startet på et nyt projekt.

Vores gruppe er startet i forbindelse med Young Enterprise programmet, som vi naturligvis også deltager i.

I den anledning søger vi efter mulige sponsorer / investorer, som kunne tænke sig at være med i et fremtidigt projekt.

På nuværende tidspunkt, kan vi ikke tilbyde andet end en reklame spot på vores stander til de kommende messer, første messe bliver holdt i Fredericia i november 2013.

Det vigtigt for os, at ligge vægt i at vi som unge iværksætter, ikke har det storer at tilbyde, men vi simpelthen søger efter personer, som godt kunne tænke sig at støtte et helt nyt projekt, som kan vokse sig størrer.

Vores stander måler ikke meget, men der vil naturligvis altid være plads til jeres logo, som vil blive vist for flere tusinde mennesker.

Hvis der er interesse for at hører mere, så skriv meget gerne til Emil-byllemos@hotmail.com hvor vi kan aftale nærmere. Med venlig hilsen Emil Christoffersen

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 13:38

Hej Urskov22

Jeg har selv været med til YE, så jeg har været igennem det samme som i nu står i, så her lige et par kommentarer til jeres indlæg:

Jeg fornemmer ud fra jeres indlæg at i er velformuleret og seriøse, i mangler dog lidt info synes jeg.

Det ville bl.a. nok hjælpe lidt hvis i fortæller hvad lige netop jeres YE projekt konkret går ud på, og ligeledes mere specifikt fortæller hvad det er i søger fra jeres eventuelle sponsorere (penge, tryk af materiale, rådgivning).

Ellers held og lykke med projektet!

Med venlig hilsen
John Nylander Bakken 

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Tilmeldt 12. Jan 13
Skrevet kl. 13:48

Hej John.

Tak for dit indlæg, vi skulle måske have uddybet det lidt mere.

Mht vores YE projekt, så vil vi helst fortælle om det enten via telefon, email eller et møde da vores projekt er ret detaljeret.

Det vi søger i sponsorere, er alt fra penge til tryk af materiale (tøj, plakater og lignende).

Rådgivning har vi allerede et par på posten, og vi har fået lidt sponsoreret af Nordea.

Hilsen Emil

Tilmeldt 12. Jan 13
Skrevet kl. 16:18

Det skal siges at vi befinder os i Hovedstadsområdet, hvis et møde skulle arrangeres. 

Tilmeldt 12. Jan 13
Skrevet kl. 18:44

Så har vi fundet vores første sponser, der er naturligvis stadig plads hvis nogle skulle få lyst.

Tilmeldt 12. Jan 13
Skrevet kl. 19:20

Hvis der stadig er nogle, som er interesseret i at støtte os, så er i velkommen til at kontakte os.

Vi har fået en præcis dato som lyder den 21 november, så der er stadig et stykke tid endnu!

Mvh Emil

Tilmeldt 12. Jan 13
Skrevet kl. 17:36

Skriver lige en sidste gang, så folk kan nå at få en chance inden det er for sent :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Nov 10
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 18:23

Nu ved jeg ikke hvor langt I er i konkurrencen, hvis det stadig er første/indledende runde, vil jeg anbefale dig/jer at tage fat i lokale virksomheder. Grunden til dette er, at de får mere ud af en reklameplads på jeres stand end en sponsor i den anden ende af landet. Ellers benyt jer af jeres netværk, vi fik i sin tid trykt trøjer hos en der kendte nogen som havde en fætter(osv.)

Kig jer omkring, muligheder er der nok af - det gælder bare om at finde dem :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)