Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med en "dele" sælger ? God som dårlig

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa

Kom til at tænke på et indlæg herinde hvor der var en der tilbød gennem sit firma en dele/deltids sælger til ens virksomhed, fx at sælgeren arbejde 1 dag om ugen kun for ens forretning - Er der nogle som har erfaring med dette ?

Står måske engang på længere sigt og kunne bruge en sælger, men dels blir der næppe økonomi til at ansætte en på fuld tid, og mine egne sælger evner er bestemt ikke tip top.

Kan godt se ulemper ved at personen arbejder for X antal firmaer, men opvejer den lavere pris dett, samt at alternativet er slet ingen sælger.

Mvh Henrik

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 11:28

Har ikke nogle erfaring med delesælger, men tror ikke på det er en god løsning i forhold til alm. opsøgende førstegangssalg. Effektivt salgsarbejde kræver utrolig meget tid. Der skal massere af emner igennem tragten, før det resulterer i et reelt salg

Det eneste tidspunkt hvor en delesælger kan være en idé, er ved opfølgning af eksisterende eller tidligere kunder, der allerede kender til dig og din virksomhed. 

Alternativt kan du gøre brug af et mødebooking firma, og afholde møderne selv. Dette kræver naturligvis at du forbedre dine salgsevner, hvilket du ikke skal være så bange for. 

Der findes flere der tilbyder salgscoathing, og kan klæde dig godt på til selv at afholde møderne.

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:42

Altså hvis du betaler en mødebooker for et antal bookede møder

Og får en effektiv deltidssælger 1 dag om ugen til at køre ud og sælge for dig på de møder. 

Så har du jo modellen der er givtig for dig - ikk ?

Tilmeldt 12. Jun 13
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 11:46
Det Daniel K siger lyder faktisk ret fornuftigt , jeg ville overveje et mødebooking firma istedet .
Held og lykke

<a href="https//.www.koedogko.dk">kødklubben</a>

Tilmeldt 19. May 08
Skrevet kl. 18:23

Hejsa

Takker for jeres svar, prøver lige at kigge på mødebooker også, samt måske lidt mere overveje at prøve selv, samt hvad det måske vil kræve / kurser osv.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:51

Du kan tage mit kursus Henrik. Jeg kan klæde dig på til det opsøgende salg ( mødebooking mm. ). Mit kursus er skruet sammen på en ny måde ift de andres

http://optimersalget.dk/

Tilmeldt 19. May 08
Skrevet kl. 18:54
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

flemming.dk:

Du kan tage mit kursus Henrik. Jeg kan klæde dig på til det opsøgende salg ( mødebooking mm. ). Mit kursus er skruet sammen på en ny måde ift de andres

http://optimersalget.dk/

Kigger da ihvertfald lige på hvad du kan tilbyde Smile ... Det ligger stadig et stykke tid frem, eftersom at det er til et stykke software jeg er ved at få udviklet en "demo" udgave af for at vurdere om det fungere i virkeligheden.

Tilmeldt 19. May 08
Skrevet kl. 15:27

Flere bud er stadig velkomne, men efter at have læst en del om det, hælder jeg nok mest ved at tage et salgs kursus selv ved fx Flemming. 

Indtil videre har jeg Touch skærm på vej til afprøvning af programmet, og det er godt igang med at blive udviklet, så håber at engang i starten af det nye år (Senest til sommer) at tingene er klar til salg hvis det går den rigtige vej.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)